Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Thats_Me schreef:Het is een openbaar evenement en je kind staat ook nog eens op een podium. Tja, dan vind jij het vreemd dat mensen foto's maken? Erg netjes dat die man je de foto's heeft laten wissen. Had hij niet hoeven doen.
Mallow schreef:Precies hetzelfde als jij. De tijden zijn er niet meer naar. Als hij graag foto's wilde van jullie dochter had hij daar toestemming voor kunnen vragen. Vind dat je heel netjes gereageerd hebt
chanel1985 schreef:Een pluim voor de fotograaf dat hij ze gewist heeft, had hij niet moeten doen, dus mag ook gezegd worden.
Mijn visie is als je niet wilt dat er foto's van je kind worden getrokken, je je kind ook niet op een festival op een podium moet laten dansen. Hij heeft misschien al heel de dag foto's aan het trekken geweest en nu toevallig een paar na elkaar van die van u.
Sinds wanneer is het verplicht om foto's te maken van je kleinkinderen, de meerderheid van de foto's waren nog altijd overzichtsfoto's en van een ander kindje.
Misschien was hij zijn instellingen goed aan het zetten, ik trek ook soms verschillende foto's na mekaar en later kies ik daar de beste uit.