antje_vip schreef:Dus je wil een dure rijbroek van €150 en een dure rijbroek van €100 op de markt brengen... En die van 100 is dan een goedkoop gatenstofje? Vind dat nog steeds veel geld hoor!
edit: waar je mij mee zou aantrekken als klant: kwaliteit broek voor 80-100€ en dan je goedkopere variant rond de €40.
Uiteraard niet, de bedoeling is een heel eerlijk merk te worden met veel oog voor de klant. Voor 40 euro kan je gewoon geen goede rijbroek maken, althans ik toch niet! Dan moet je produceren in India of China en naar die opties heb ik inderdaad gekeken, maar dan heb ik rijbroeken die in mijn ogen 'slechte' kwaliteit zijn. We testen de broeken met professionele ruiters.. Ik hoef niet uit te leggen dat deze Rijbroeken geen 6 maanden volhielden bij 7 paarden per dag rijden..
De rijbroek van 100 euro is er eentje die nu al een jaar gebruikt word door een professionele ruiter en waarbij ze nog steeds wekelijks complimenten krijgt over hoe mooi hij blijft 
De stof van 150 euro daarentegen is een speciale technische sportstof.. Dat verschil is voor iemand die veel paarden op een dag rijdt wel te voelen. Rijd je maar 1 paard per dag dan maakt dit inderdaad weinig verschil.
Ik hoop dat ik het zo een beetje beter heb uitgelegd
deze prijzen zijn zonder promoties of iets dergelijks! Dus het kan goed zijn dat je ze eens voor 80 euro op de kop kunt tikken
lagere prijzen zijn gewoon onmogelijk omdat productiekosten heel hoog zijn.. Tenzij je gaat spreken over hele grote aantallen zoals ej, divoza, ... Maar dan spreek je over 5000 broeken per model en dan heb je financieel zeer veel draagkracht nodig, en dan bedoel ik meer als een gemiddeld huis voor 1 model! Dus ja, ik zou het graag doen, maar nee ik kan dat helaas niet!
Hoop dat het zo voor iedereen wat duidelijk is..