Het examenjaar vwo 2016-2017 staat voor de deur en het lijkt me leuk om weer met een groepje bokkers de ups en downs te delen, elkaar te motiveren en te helpen!
Stel je zelf eerst even kort voor
Naam // Leeftijd // Provincie // schoolgeschiedenis // sterke vakken // zwakke vakken // Vervolgstudie // extra
Dan zal ik mezelf eerst even voorstellen; Ik ben Kirsten, 18 jaar oud en ik kom uit Noord-Holland. Ik heb mijn hele middelbare schooltijd vwo gedaan en ben een keer blijven zitten in de 4e. Ik heb niet echt sterke vakken, maar wiskunde vind ik erg leuk net zoals Duits (hoewel Duits in het begin een drama met mij was
). Ik vind economie en m&o moeilijker dan de andere vakken, maar ik vermoed dat de docent daar ook een aandeel in heeft
. Als ik mijn examen heb gehaald dan wil ik heel graag beginnen met, naar wat lijkt, mijn droomopleiding Hippische Bedrijfskunde in Dronten! Ohja, ik moet iets heel leuk of interessant vinden wil ik de motivatie hebben om het te doen. Dat is een groot struikelblok met school, dus ik kom hier regelmatig om een schop onder mijn kont vragen aangezien ik dat niet van mijn ouders pik
Ik heb zin in dit jaar!!

Ik begin over een week weer helaas, 31e eerste lesdag...