Vandaag was de dag dat ik eindelijk weer 2 van m'n vriendinnen heb kunnen ontmoeten, zij wonen in friesland&overijssel en ik in noord-holland dus spraken we af in utrecht. Zij werden met de auto gebracht, ik was met de trein, van hoorn naar ansterdam en daar overstappen naar utrecht.
T/m amsterdam ging het prima, nergens last van, voelde me goed, in de 2e trein (rond 10:30 uur) werd het waarschijnlijk wat te warm voor me. Resultaat? Ik viel flauw, gelukkig maar zo'n 15 seconden heb ik gehoord. Gelijk zaten er 4 mensen om me heen, superlief natuurlijk
ik was best snel weer helemaal helder ook, vanwege hun goede zorgen. De schoonmaker en conducteur werden erbij gehaald, en de conducteur heeft 2 collega's opgeroepen om me even mee te nemen naar de ehbo-ruimte, daar kon ik me even opfrissen. Voor de zekerheid werd er een ambulance bij gehaald, een vrouw kwam me wat vragen en m'n bloeddruk opmeten welke gelukkig prima was
Daarna kon ik rustig naar de plek waar ik had afgesproken met mijn vriendinnen en heb ik het hun ook verteld, gelukkig konden we er met z'n 3en best om lachen na zo'n schrik voor mij!
Uiteindelijk heb ik last van mijn rechtervoet, die is bij het flauwvallen raar geklapt of zo, waarschijnlijk is dit gelukkig slechts een lichte kneuzing, of beter nog, een flinke verstuiking.
Als iemand die mij heeft geholpen vandaag dit leest: super bedankt! Ik waardeer wat je gedaan hebt, als je meer wil weten over hoe het nu gaat mag je me wel een privéberichtje sturen!
Dit was een deel van mijn dag, en daarnaast mijn 1e dagverslag op bokt! Mogen er dingen onduidelijk zijn, schroom niet, vraag het

Groetjes Suzanne!