laptop geeft donker scherm na inloggen windows

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imke1998

laptop geeft donker scherm na inloggen windows

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-16 13:03

Dag bokkers,

Sinds een paar dagen geeft mijn laptop een donker scherm na het inloggen op Windows.
Het gaat om een HP 650. Ik heb zelf al wat gegoogled om uit te vinden wat er nu precies loos is. Ik heb wel gewoon een muis die ik kan bewegen, maar ik kan geen enkele knop indrukken (dus niet Fn, maar taakbeheer openen gaat ook niet). Is er hier iemand met verstand van laptops of iemand die hetzelfde probleem ooit heeft gehad die mij zou kunnen helpen?

Alvast bedankt! :j

frankiej

Re: laptop geeft donker scherm na inloggen windows

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 16:13

en wat gebeurt er als je in veilige modus opstart?

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 16:17

He! Dat had ik gisteren ook.
Toen hebben we de laptop omgedraaid, waar we een schuifje konden omzetten. In dit schuifje zat een open en een gesloten slot in het groen en in het rood.
één keer omgezet en toen deed 'ie het weer. :)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-16 08:47

Alvast bedankt voor de reacties. Ik ben nu niet thuis, maar ik zal mijn laptop maandag eens proberen in veilige modus op te starten :j

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 16:37

Vandaag het opstarten in veilige modus willen proberen, maar helaas gaat dit niet. Ik heb Windows 10 en moet voor veilige modus de startknop indrukken op het bureaublad, alleen wordt mijn scherm dus al zwart nog voor ik op mijn bureaublad kom. Nog iemand een idee dat ik kan proberen?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 21:55

Dit doet mijn laptop al heel lang (hij is al wat ouder) en als hij dan zwart is na inloggen druk op ctrl alt delete, en dan komt taakbeheer en daarna doet hij het gewoon. Was even puzzelen maar werkt hier áltijd :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:00

Inderdaad, dat wist ik nog niet. Dit vond ik nog op pcleek.com: 3x na elkaar tijdens het booten de aan/uit knop drukken zodat de pc uit valt (niet aan te bevelen), brengt u trouwens ook naar het herstelscherm waarna u de geavanceerde opties kan selecteren....
Altijd het proberen waard.