Vanmiddag heb ik eindelijk mijn simkaart voor mn nieuwe abbonement opgehaald bij de telefoonwinkel.
De meneer zei dat hij hem had geactiveerd en dat hij het over een halfuur zou doen. Toen heb ik de simkaart in mn mobiel gedaan maar na een paar uur nog niks. Als ik iemand bel dan zegt ie dat ie geen netwerk heeft. Ik heb de mobiele gegevens wel aan. Ook heb ik de mobiel al een paar keer opnieuw opgestart.
Nu ik thuis ben krijg ik gewoon appjes binnen van de oude simkaart.
Ja misschien bedoelde die man dat hij de simkaart had ontgrendeld maar het abonnement staat daar los van.
Sakura789
Geplaatst: 12-08-16 22:07
Telefoon even uit en aan zetten!
hielkebro
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-16 22:07
Nathalie18x schreef:
Ja misschien bedoelde die man dat hij de simkaart had ontgrendeld maar het abonnement staat daar los van.
Nee.. zou dan echt vandaag ingaan..
nnniekje
Geplaatst: 12-08-16 22:08
Heb ik ook een keer gehad en toen was de nieuwe telefoon kapot.. kon niet telefonisch worden opgelost en ik moest de volgende dag terug naar de winkel..Misschien dat bij jou de simkaart kapot is?
xnaomivdh
Geplaatst: 12-08-16 22:09
Misschien is de simkaart kapot? Ik kreeg ook een nieuwe simkaart die geen netwerk aangaf, kon er niet mee bellen en sms'en, kreeg toen weer een nieuwe en die deed het wel
Je toestel even aan en uit, en als dat t niet is even bij je instellingen kijken naar mobiele netwerk en dat wijst vanzelf, daar staat ook provider zoeken bv
hielkebro
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-16 22:17
MoOtJuHh schreef:
Toestel uit en opnieuw aanzetten wil vaak helpen
Ik heb de mobiel al een paar keer opnieuw opgestart
Ik heb nooit een brief erbij gekregen, zou ook niet weten hoe ik mij op de site moet inloggen.. Morgen maar even naar de winkel, en het liefst dien ik nog een klacht in. Ik ben er wel klaar mee
Even een update voor de mensen die het topic nog aangestipt hebben, Ik heb met de telefoon winkel gebeld en de simkaart blijkt gewoon stuk te zijn (Moest het simkaart nummer doorgeven). Dus maandag word ik weer terug gebeld.