Gisteren gebeurde het, ik ben op weg naar huis van mijn paarden, en rij op de bocht in vlak bij mijn huis, het regende dus ik paste mijn snelheid aan naar 60.. Dit is normaal meer dan prima, aangezien ik deze bocht elke dag rijd, en hem dus prima ken.
Afijn, ik rijd de bocht in, en al vrij snel begin ik daar te slippen... Het ging zo snel, en voor ik het wist, knalde ik vol tegen de vangrail, waardoor ik weggeslingerd ben tegen de andere vangrail, en hierbij op de kop ben beland....
Oke, daar lag ik dan hangend op z'n kop in de gordel, om me heen te kijken, het eerste wat ik zag was rook...(achteraf poeder van de airbag) maar dat wist ik niet... Meteen dacht ik... oliebol ik moet mn auto uit, hij brand en dadelijk ontploft ie....
Ik klik mn gordel los, en probeer de deur van de bijrijder kant te openen... Dit lukte niet, en ik klom naar achteren naar de achterdeur... Deze werd inmiddels geopend door de gene die achter mij reed, en mij onwijs heeft geholpen!, wonder boven wonder heb ik niemand geraakt verder.
Ik klim op mn gemak de auto uit, en toen kwam de schrik, ik werd ondersteunt door de mensen die de portier hebben geopend, en die hebben mij neergezet en in dekens gewikkeld, ijs en ijs koud had ik het van de schrik.... Enige wat ik wilde was mn ouders bellen.. Schijnbaar was er inmiddels 112 gebeld, want de politie was er al... Ambulance kwam ook ter plekke en heeft wat onderzoeken gedaan, ik had veel pijn op mijn borst en ribben door de gordel, en mijn nek deed onwijs pijn.. Ze besloten me mee te nemen naar het ziekenhuis, waar er foto's zijn gemaakt, en scans van nek en hoofd etc.. Gelukkig niks gevonden! Maar moest wel een nacht blijven, omdat je schijnbaar door xd adrenaline dingen niet eens direct voelt etc.
Mocht vanmorgen vroeg al na huis
Afijn om een verhaal kort te maken, de schade: ik zelf helemaal beurs en wat kneuzingen..en mijn auto total loss...
Wonder boven wonder heb ik dus helemaal niks..... Hooguit wat schrik,en kenuzingen etc. al ben ik bang dat de echte klap nog zal komen, hier heb ik gelukkig al hulp voor aangeboden gekregen van ziekenhuis ed.
Wil eigenlijk niks bereiken met dit topic, maar voelt fijn om van me af te schrijven, misschien ook wat onsamenhangend, of enkele dingen vergeten.. Sorry daarvoor dan.
Mijn auto zag er zo uit:
Best heftig als ik zo de foto terug zie