Een engeltje op je schouder

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Een engeltje op je schouder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 17:01

Ja, Dat is wat ik heb... Een engel op mijn schouder.

Gisteren gebeurde het, ik ben op weg naar huis van mijn paarden, en rij op de bocht in vlak bij mijn huis, het regende dus ik paste mijn snelheid aan naar 60.. Dit is normaal meer dan prima, aangezien ik deze bocht elke dag rijd, en hem dus prima ken.

Afijn, ik rijd de bocht in, en al vrij snel begin ik daar te slippen... Het ging zo snel, en voor ik het wist, knalde ik vol tegen de vangrail, waardoor ik weggeslingerd ben tegen de andere vangrail, en hierbij op de kop ben beland....

Oke, daar lag ik dan hangend op z'n kop in de gordel, om me heen te kijken, het eerste wat ik zag was rook...(achteraf poeder van de airbag) maar dat wist ik niet... Meteen dacht ik... oliebol ik moet mn auto uit, hij brand en dadelijk ontploft ie....

Ik klik mn gordel los, en probeer de deur van de bijrijder kant te openen... Dit lukte niet, en ik klom naar achteren naar de achterdeur... Deze werd inmiddels geopend door de gene die achter mij reed, en mij onwijs heeft geholpen!, wonder boven wonder heb ik niemand geraakt verder.

Ik klim op mn gemak de auto uit, en toen kwam de schrik, ik werd ondersteunt door de mensen die de portier hebben geopend, en die hebben mij neergezet en in dekens gewikkeld, ijs en ijs koud had ik het van de schrik.... Enige wat ik wilde was mn ouders bellen.. Schijnbaar was er inmiddels 112 gebeld, want de politie was er al... Ambulance kwam ook ter plekke en heeft wat onderzoeken gedaan, ik had veel pijn op mijn borst en ribben door de gordel, en mijn nek deed onwijs pijn.. Ze besloten me mee te nemen naar het ziekenhuis, waar er foto's zijn gemaakt, en scans van nek en hoofd etc.. Gelukkig niks gevonden! Maar moest wel een nacht blijven, omdat je schijnbaar door xd adrenaline dingen niet eens direct voelt etc.

Mocht vanmorgen vroeg al na huis

Afijn om een verhaal kort te maken, de schade: ik zelf helemaal beurs en wat kneuzingen..en mijn auto total loss...

Wonder boven wonder heb ik dus helemaal niks..... Hooguit wat schrik,en kenuzingen etc. al ben ik bang dat de echte klap nog zal komen, hier heb ik gelukkig al hulp voor aangeboden gekregen van ziekenhuis ed.

Wil eigenlijk niks bereiken met dit topic, maar voelt fijn om van me af te schrijven, misschien ook wat onsamenhangend, of enkele dingen vergeten.. Sorry daarvoor dan.

Mijn auto zag er zo uit:

Best heftig als ik zo de foto terug zie
Afbeelding

Shirley

Re: Een engeltje op je schouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:03

Wat een geluk heb je gehad!

Fijn dat je er nog bent :+:

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:04

Bah dat is een flinke klap! Ik herken de weg, wij rijden daar ook regelmatig, en je hebt nog rustig gereden.. Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen, en wat lief van die mensen. Die zullen ook wel geschrokken zijn als ze het hebben zien gaan..

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:05

Zo dan!!! Die zit goed in de prak. Dat engeltje moet je houden ;)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 17:05

kiwiwitje schreef:
Bah dat is een flinke klap! Ik herken de weg, wij rijden daar ook regelmatig, en je hebt nog rustig gereden.. Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen, en wat lief van die mensen. Die zullen ook wel geschrokken zijn als ze het hebben zien gaan..

Germ ja... Die zijn misschien nog harder geschrokken dan ik zelf

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:06

Wauw !!! Jeetje !!! Je mag echt van geluk soreken dat je "bijna niks" hebt zeg !!! Heel veel
Stekte met je kneuzingen en het verwerken meid !!!

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:09

Jeetje.. Een heel goed engeltje daar op je schouder :)

Fijn dat het allemaal nog behoorlijk goed is afgelopen, inderdaad een fijne mensen die zo snel te hulp schoten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:10

Jemig, dat is een klap geweest. Je mag idd van geluk spreken dat je er nog relatief ongeschonden uit bent gekomen.
En wat jammer van je auto! Gelukkig is het 'maar' blik, maart toch zonde.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:15

Jemig dat ziet er inderdaad ernstig uit! De weg ken ik ook, moet wel zeggen dat ik het een rot bocht vind. Wat fijn dat mensen je meteen te hulp schoten en het uiteindelijk mee lijkt te vallen.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 17:17

Schijnbaar waren er deze week meerdere mensen uit de bocht gevlogen daar... Ze gaan nu geloof ik ook kijken of het te wijten valt aan het wegdek oid.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:21

Jemig wat een klap, gelukkig ben je nog heel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:27

Wat heb jij een geluk gehad TS. Heel veel sterkte toegewenst. :(:)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:31

jeetje veel sterkte! ik heb als kind ook een engeltje op mijn schouder gehad toen ik 5 meter val op beton klapte! Dus weet heel goed hoe blij je bent met dat engeltje

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:35

Ah wat naar. Fijn dat je er goed vanaf gekomen bent. Ik denk dat het komt door rubber van banden op de weg en regen... ik rijd zo'n 1000 km per week en ik had deze week ook een paar oeps momentjes in bochten.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:35

Zo dat moet enorm schrikken zijn geweest! Jij had inderdaad een engeltje op je schouder! Heel veel sterkte!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:48

:wow:
Wat een schrik!!!!

Gelukkig reisde je engeltje mee. Ik hoop dat je snel zonder kleerscheuren volledig hersteld.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 19:17

Wow, idd schrikken! :oo
Fijn dat ze nu het wegdek gaan bekijken, klinkt idd niet veilig genoeg.

Beterschap en praten helpt om het te verwerken. :(:)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 21:07

Jeetje wat zal jij geschrokken zijn zeg! Heel veel sterkte en hopelijk valt het allemaal een beetje mee verder voor je :(:) je zal je wel een laar dagen lichamelijk flink ellendig voelen!

2 jaar geleden is er toen ik achterin zat een auto achterop geklapt in een tunnel op de snelweg, ik hoefde toen niet mee naar het ziekenhuis maar toen ik na het weekend terug ging waren ze toch bang dat ik m'n nek gebroken had. Viel gelukkig uiteindelijk mee maar man wat heb ik me een tijd ellendig gevoeld! Ik had toen nog geen rijbewijs maar het heeft z'n sporen wel nagelaten hoor. Ik kon toen ook de auto niet uit omdat de deur over het portier geschoven was en vast zat, kan me de paniek nog zo goed herinneren! Fijn dat je hulp krijgt in ieder geval.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 20:52

Sharon! Jeetje meid... wat schrikken zeg!
En lijkt me ook echt beangstigend om te denken dat je auto in brand staat/rookt..
Fijn dat het mee lijkt te vallen met je verwondingen..

Lijkt me ook wel bizar om je auto achteraf te zien en dan te beseffen hoeveel geluk je hebt gehad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 20:54

Pff, wat heftig, je hebt echt geluk gehad, heel veel sterkte!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 21:02

Zo dan! :oo Jij hebt nog wat te doen hier op aarde... Ongelooflijk dat je er zo goed vanaf gekomen bent! Hoe gaat het nu met de schrik, kun je het al een beetje van je af zetten? Veel sterkte met het herstel. :*

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 21:08

Wat ontzettend schrikken!
Heel veel sterkte de komende tijd.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 21:15

ik schrik van je auto, wat heb jij een goede bescherm engel bij je gehad zeg....verder alleen klein leed gelukkig :(:)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-16 04:50

Paisano schreef:
Zo dan! :oo Jij hebt nog wat te doen hier op aarde... Ongelooflijk dat je er zo goed vanaf gekomen bent! Hoe gaat het nu met de schrik, kun je het al een beetje van je af zetten? Veel sterkte met het herstel. :*

Had het eerlijk gezegd wat onderschat.... Klap is kei hard aangekomen... Achteraf, ik kon niet meer slapen en eten en drinken, en continue last van een paniekerig gevoel.. Fysiek ook nog steeds pijn aan mij nek en hoofd... En helemaal beurs.. Heb van de dokter oxazepam gehad, en dit werkt voor nu wel... Ga wel zsm een afspraak maken voor hulp, kan natuurlijk niet met die rommel aan de gang blijven.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 06:06

Niet zo gek als ik die foto zie! Door de eerste schrik lijkt alles misschien mee te vallen, maar iets later loop je dan wel tegen jezelf aan. Het is ook gewoon enorm heftig, ik zou verbaasd zijn als je het wel zo van je af kon schudden. Goed plan om hulp te zoeken, stel dat maar niet te lang uit. :) En nogmaals heel veel sterkte, dit gun je niemand!