wat is leuk in een goodiebag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Neej

wat is leuk in een goodiebag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 13:40

(STW omdat het toch een soort marktonderzoekje voor werk is. Mocht het ergens anders toch beter staan, dan hoor ik het graag :) )

Stel, je gaat naar een paardenevenement, bijvoorbeeld Outdoor Brabant of het CHIO Rotterdam, en je krijgt daar een goodiebag mee. Wat zou dan leuk zijn in die goodiebag?

Vraag is mij gesteld door een klant en ik ben al eventjes uit de paarden, en verder dan "een magazine ofzo?" kom ik even niet :') Dus alle hulp is welkom :D

Eight

Re: wat is leuk in een goodiebag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:41

Proefzakjes vind ik altijd erg leuk en vaak zit er een handige borstel in als reclame :)

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:43

Proefzakjes met voer of dergelijke, een magazine inderdaad. Een borstel die nieuw op de markt is. Een waardebon of dergelijke

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:43

inderdaad proefzakjes, had een keer een goediebag daar zat leerzeep is, ook erg leuk en handig, een borstel met de naam van t bedrijf erop gedrukt

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:45

Als er maar geen kortingsbonnen of cadeaubonnen in zitten "bij besteding van €100 krijgt u €0,10 korting"
En vaak zitten er bijna alleen maar reclamefolders in waar je niks aan hebt.

Dus ik zou er dingen in stoppen waar men daadwerkelijk iets aan heeft. Voer, halstertouw, borstel e.d.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:45

Iets waar geen houdbaarheidsdatum aan zit (dus geen voer of snoepjes)
Iets wat praktisch is (een borstel, tube Cowboy Magic)
Cadeaukaart zonder beperktingen (geen 50 cent korting bij bestding van 100E)
Informatieboekjes

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:46

Jaaaa goodiebags!!! Ik hou ervan!! Hmm, wat zit er in mijn ideale goodiebag. Inderdaad een magazine. En dan niet eentje van februari 2014 maar wel echt een recente. Ik vind het ook altijd handig om notitieblokjes en pennen enzo te krijgen. Ooooh en nog beter dan een goodiebag is een goodiebucket! Als je aan het einde van het event een emmer vol troep mag ophalen :) Emmers zijn altijd handig. Stop daarin wat proefmonsters (maar wel voor iedereen bruikbaar zoals shampoo, shine en snoepjes enzo, niet van die symptoom specifieke dingen). En iets waar je echt iets aan hebt, zoals een borstel of een spons ofzo.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:47

Ik zou ook zeker iets bruikbaars erin stoppen, hoeft niet groot en duur te zijn maar wel iets waar je wat mee kan.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:50

Een goodie-emmer vind ik ook wat beter bij 'ons' (als paardenmensen) passen. Een emmer is altijd handig en word dus ook nog eens gebruikt (druk daar bijv. het logo van de organisatie op en je hebt een leuke reclame-uiting die veel wordt gebruikt!)
Daar bij inderdaad bruikbare dingen zoals een spons, borstel, hoevenkrabber, shampoos, verschillende soorten snoepjes, proefzakjes voer.
een magazine erbij is leuk, maar dan wel een recente :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:57

Als het budget er voor is, zou ik ook kiezen voor een emmer. Gegarandeerd gebruik, en met logo ook nog eens een leuk reclamedingetje.
Stop daarin dingen als een spons, proedzakjes voer, snoepjes, borstel, magazine etc. en je hebt blije paardenmensen.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:46

Hoevenkrabber, magazine, proefzakje snoepjes, handcreme (of zonnebrand) voor de ruiter of eventueel wag te snoepen voor de ruiter zelf. Mag ook wel wat aan kortingsacties inzitten maar wel iets haalbaars. Dus inderdaad niet die 50 cent korting bij besteding van 100 euro. Een emmer is altijd handig. Ook voor de manegeruiter.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 16:04

Bedankt voor jullie input tot nu toe! Eigenlijk komt het gewoon op hetzelfde neer als wat ik op een hondenevenement in een goodiebag wil vinden haha :)

Die emmer vind ik echt een superleuk idee, weet alleen niet of daar ruimte voor is, fysiek zeg maar. Maar dat had ik echt zelf nooit bedacht!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:15

Ik zou gaan voor iets met reclame erop als ik zen bedrijf sas geweest. Want op een groter evenement gooi ik alles bij elkaar en dan heb ik geen idee meer dat ik van welk bedrijf gekregen heb. Maar bij een hoevenkrabber met opdruk die je dat en dat gebruik je jaren.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:35

Inderdaad een emmer, borstels, anti klit, hoevenkrabber, recent magazine, proefzakjes (denk aan muesli, snoepjes oid)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 16:01

Magazine, kortingsbonnen, borstel, zakje met snoepjes, proefzakjes, elastiekjes en misschien wat reclamefoldertjes met leuke spullen erin zodat het bedrijf er ook echt profijt van kan hebben :P