Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arethe schreef:Ik denk dat ik weet wat je bedoeld en mijn vriend volgt dit programma. Hij is er nu *uit mijn hoofd* 3 maanden mee bezig. Hij is er zelf er tevreden over, het is echt iets om je manier van eten te veranderen en bewuster mee om te gaan.

Anoniem schreef:De een biedt het aan met sapjes, de ander met 'detox'.
Het is in ieder geval niet afvallen door middel van beweging en 'gezond eten'. Ik hoef zelf namelijk niet af te vallen maar wilde wel een gezondere leefstijl, iets waar ik meer energie aan over houdt. 3 van die pagina's aangeschreven en ze kwamen alle 3 met hetzelfde verhaaltje... Namelijk het volgende:
Daarvoor werken wij met een Shake. De poeder substantie van onze Shakes zijn gemaakt van 100 % Natuurlijk en Essentiële voedingsstoffen die jij nodig hebt voor een perfecte en energieke start van de dag. Want wanneer je zorgt voor een energiek ontbijt zul jij merken dat jij je gelijk al fitter en beter voelt! En dat voor de rest van de dag. De shakes zitten in een pakket voor 4 maanden en kosten 46,50 per maand (max. 4 maanden).
Dit poeder kun je ook heerlijk verwerken in bijvoorbeeld pannenkoeken...
We hebben ook nog fruit- en groente poeder in capsulevorm (maar kun je ook eruit halen en los nemen).
De fruit- en groentencaps zijn gezonde capsules en bevatten de essentiële voedingsstoffen uit 17 verschillende soorten fruit en groenten en versterken daardoor het imuunsysteem en je wordt energieker.
Prijs € 49,50 per maand (pakket goed voor 4 maanden)
En onze bessencapsules pakken cellulitis en spataders aan, zorgen voor gezondere haren en sterkere nagels. De bessencapsules zitten vol anti-oxidanten ( 9 soorten bessen + rauwe cacao) die ook je huid verstevigen, de elasticiteit van je huid verbeteren en zorgen voor een gezondere tint. Prijs: € 28,- per maand (pakket goed voor 4 maanden)
Deze hebben we ook in chewables (soort kauwsnoepjes). Deze kosten 31,75 per maand (1 doos voor 4 maanden).
Ik vind ze zelf ideaal want zo krijg je altijd je dagelijkse hoeveelheid fruit en groenten binnen en heb je geen aanvullende vitamines en minderalen meer nodig.
Alles lief leuk en aardig.. Maar het is gewoon een creatieve manier van geld proberen te verdienen en ik moet het eerste "echte" resultaat nog te zien krijgen.. Niet bij mijzelf.. maar de foto's die ze gebruiken zijn ook allemaal hetzelfde. Ik geloof er weinig van...

Heb t zelf ook gebruikt, -10kg. maar je moet dat spul als hulpmiddel zien, niet als wondermiddel. Je behoort imo in die periode echt te kijken naar je voeding en eetgewoontes en deze aan te passen. Anders heb je er niks aan zodra je stopt. Anoniem schreef:AfricanLady; wat ik al zei.. Ik hoef niet af te vallen, ik wilde enkel een gezondere levensstijl en meer energie (wat logisch is als je minder ongezond eten gaat eten en gezonder en meer vers eten naar binnen gaat werken) en dat werpt z'n vruchten gelukkig goed af. Ik stond vooral te kijken van de prijzen van al die poedertjes, capsules en 'snoepjes'. Ben nu maar aan de echt gezonde snoepjes begonnen; genoeg fruit en vers en gezond eten. Is nog leuk ook, want nu eet ik samen met de kleine lekker fruit en kook ik voor hem ook meteen vers mee. Win-win
Als je ziet wat je namelijk voor het spul kwijt bent.. 160 euro per maand... Voor 160 euro kan ik een hoop fruit kopen als lekker tussendoortje en als ik het heel slim doe en naar de markt ga en/of bij m'n schoonouders langs de groente en fruit stalletjes ga heb ik er ook nog wel een pak groente bij ook..
Sammie schreef:Ja, want daar zit gemiddeld veel meer suiker in. Die willen ze goedkoop houden en lekker zoet, dus hup suiker erin. Van die juiceplus (en Herbalife trouwens ook) zit je echt goed vol en dat had ik met een weightcare dus totaal niet.