Elk jaar probeer ik over te stappen naar een nieuwe energie leverancier.. Via gaslicht.nl en energievergelijker.nl komt oxxio als beste uit de bus. Nu maken zij echt onwijs veel reclame en ik was benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Niet alleen het aansluiten maar ook het verloop en de overstap naar een nieuwe provider over een jaar. Op internet lees ik veel wisselende verhalen namelijk. Uiteindelijk kies ik liever voor kwaliteit maar een leuke korting van 150,- is mooi meegenomen.
groetjes Chantal
MissBambi
Geplaatst: 10-08-16 23:12
Ik zit er ook via gaslicht.com Overstap was goed geregeld, nu zo'n 4 maanden levering en totaal geen negatieve ervaringen
Zelf een tijdje bij Oxxio gezeten en geen problemen gehad. Maar ken er wel een paar die dat wel gehad hebben. Zelf zou ik er nu niet meer naar terug overstappen
Ten eerste hadden ze aan de buren geleverd ipv aan ons. Vervolgens moesten we na 2 maanden 1500 euro ophoesten, maar die rekening was al naar de deurwaarder gestuurd Rekening was onvindbaar bij deurwaarder in kwestie. Nog drie maanden later werden we afgesloten zonder reden en zonder waarschuwing.