Geluid Acer liquid Zest 4g, beller hoort mij niet (goed)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moska

Geluid Acer liquid Zest 4g, beller hoort mij niet (goed)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-16 09:26

Sinds vorige week heb ik een nieuwe telefoon (de S4 mini hield er plotsklaps mee op en bleek een kapot moederbord te hebben). Omdat ik nog ruim twee maanden voor mijn verlenging zat (en die weer 4 maand voor de daadwerkelijke einddatum zit) kon ik mijn contract niet openbreken en moest ik een los toestel kopen. Heb gekozen voor de Acer liquid zest 4g. Op zich een fijne telefoon, snel, duidelijk en aantrekkelijk geprijsd. Wel een beetje groot, maar dat went sneller dan ik dacht.

Maar, ik heb nu al een paar keer gehad dat ik gebeld werd en dat men mij amper kon horen. Ik hoor de beller zelf wel duidelijk, maar zij horen mij alsof ik ergens onder water aan het praten ben. Vanochtend getest door via whatsapp een spraakbericht te sturen en het klopt. Ik hoor mezelf amper, terwijl ik op normale toon praat. Op andere momenten is er niets aan de hand en kunnen ze me prima verstaan.

Nu ben ik van plan om morgen even terug te gaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb, maar misschien is dit een probleem wat herkenbaar is en kan ik het zelf oplossen? Sowieso zal ik weer een telefoon moeten kopen als deze opgestuurd moet worden, aangezien ik anders op geen enkele manier bereikbaar ben en de telefoon ook mijn agenda en wekker is :+ Wilde eigenlijk met deze telefoon de periode overbruggen tot aan de verlenging, om dan te bekijken wat de opties zijn voor mij. Heb overigens Vodafone als provider (al 17 jaar en dit is mijn eerste telefoon die me in de steek laat).

Iemand suggesties?

Moska

Re: Geluid Acer liquid Zest 4g, beller hoort mij niet (goed)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 12:25

Probleem opgelost. Heb een nieuwe telefoon gekregen, omdat ik nog binnen de 14 dagen ruiltermijn zat. Waarschijnlijk was van de andere telefoon de microfoon kapot.