Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik weet het echt niet meer. In september ga ik beginnen met mijn studie en als examencadeau mocht ik een laptop uitkiezen. Ik ben naar de mediamarkt gegaan en heb verteld wat mijn eisen zijn, waarop de adviseur met de Acer Aspire One Cloudbook 14 AO1-431-C60Z aankwam. Deze laptop heb ik toen gekocht.
Helaas de volgende dag al ontevreden, laptop was super traag en voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Gelukkig super service van de mediamarkt, ik mag hem terugbrengen en een nieuwe uitzoeken! Ik helemaal blij maar vervolgens geen idee welke ik dan moet nemen.. Heb totaal geen verstand van laptops, hopelijk kunnen jullie mij helpen bij het maken van een goede keuze!
Eisen:
-Niet te groot, want laptop moet mee naar school. 14 inch is denk ik het beste want wil ook weer geen tablet formaat.
-Laptop moet snel zijn, ik vind het heel vervelend als hij overal lang over moet laden. Ik wil gewoon youtube filmpjes kunnen bekijken, foto's kunnen bewerken, films kunnen kijken etc zonder dat hij hier lang over doet.
-Er moet een SD kaart in kunnen.
-Niet boven de 700 euro
Vriendin van mij zei dat ik minstens een intel core i5 processor moet nemen, heb alleen geen idee wat dit inhoudt.
Als iemand een laptop kan aanbevelen die aan mijn eisen voldoet, dan hoor ik het graag! Vind het zo lastig want er is zoveel en ik weet echt niet waarom de ene laptop beter is dan de andere. Wil me in ieder geval niet meer laten adviseren door de mediamarkt...