Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zorgen dat de palen diep genoeg in de grond zitten, maar dat is goed te realiseren met een grondboor
en dan kan je er planten zoals klimop tegen aan laten groeien mocht je net als ik een hekel hebben aan kale planken, of manden met planten/bloemen er in er tegen aan hangen? 
Eight schreef:Een schutting met palen in de grond en daar planken tegen aan (laten) slaan?zorgen dat de palen diep genoeg in de grond zitten, maar dat is goed te realiseren met een grondboor
en dan kan je er planten zoals klimop tegen aan laten groeien mocht je net als ik een hekel hebben aan kale planken, of manden met planten/bloemen er in er tegen aan hangen?
KimD schreef:Vergeten te vermelden, op gras na komt er absoluut niks van bloemen en planten in de tuin. Bloedhekel aan.
En tegenwoordig hou ik van planten, is even oefenen
Veel te onpraktisch en tijdrovend.
KimD schreef:Vergeten te vermelden, op gras na komt er absoluut niks van bloemen en planten in de tuin. Bloedhekel aan.

butengeweun schreef:Hoe wil je dat het eruit gaat zien,
Zo dicht, dan kan je zelf afzagen op de hoogte die je zelf wil.
[ Afbeelding ]
Een standaard paneel is vaak ca. 1,80 hoog. Maar door zelf de planken te bevestigen kan je elke gewenste maken.
Maar hebben de buren ook nog wat te zeggen of ga je hem echt op eigen terrein zetten?
Sonja_vR schreef:Wij laten een schutting zetten met betonpalen en betonnen onderplaat en dan houten schermen
Die zijn er ook op verschillende hoogtes te krijgen
En door de palen en betonnen onderbalk/plaat ook lekker stevig