Ik ken een stel al vanaf ik ben geboren. De vrouw is een narcistische borderliner. De vrouw heeft me jaren lang de grond in getrapt en alles proberen af te pakken wat ze kon afpakken. Van vrienden, tot m'n baan en zelfs moedwillig mijn schoolopleiding proberen te ruïneren.
De man leek een stuk redelijker, maar doet precies dezelfde dingen, maar dan stiekem. In je gezicht is hij de meest bereidwillige aardige man, achter je rug om steelt hij je geld en steekt een mes in je rug.
Beide willen vooral veel beter zijn dan anderen en gunnen anderen geen zonlicht.
5 jaar geleden heb ik met ze gebroken. Op aanraden van mijn vriend heb ik toch met ze gesproken. Eigenlijk waren ze zich van geen kwaad bewust en dingen die meer dan een week geleden waren 'lagen in het verleden dus hoeft niet te worden besproken'.
Het ging 2 weken goed, daarna ging het weer grandioos mis en heb ik weer het contact verbroken.
3 jaar geleden weer een gesprek gehad wat op hetzelfde neerkwam en weer ging het 2 weken normaal voordat ze weer een actie uithaalde. Daarna heb ik het contact weer verbroken en er definitief een punt achter gezet.
Dit leken ze te accepteren, tot ik zwanger raakte. Opeens wilde ze weer contact en hierbij nogmaals een bericht teruggestuurd dat ik geen contact wil (lang net bericht, zal jullie niet lastig vallen met de details). Maar toen werd m'n zoon geboren...
Tegen m'n wil in stonden ze voor de deur. Nogmaals gezegd dat ze niet gewenst zijn en weg gestuurd. Een dag later hebben ze een kraamcadeau aan de kraamverzorgster gegeven.
Met Sinterklaas stonden ze weer voor de deur.. Weer weggestuurd maar toen hebben ze het cadeau voor mijn zoon voor de deur laten staan.
Weer een bericht gestuurd met dat ik geen contact en dus ook geen cadeaus wil.
Kerst zelfde geval maar dit keer een cadeau voor m'n zoon aan mijn vriend gegeven (ik was met m'n zoon even weg).
Pasen stuurden ze een bericht dat ze het cadeau wilde afgeven en toen heb ik ze direct afgekapt en zijn ze ook niet langs geweest om het cadeau af te geven. Ik was zo opgelucht! Eindelijk leken ze het te begrijpen..
Tot nu, m'n zoontje is 1 jaar geworden en ik ben er vlak na jarig. Ditmaal hebben ze het cadeau per post verstuurd.
Wat zouden jullie doen? Weer een bericht sturen dat ik er niet van gediend ben en dat ze mijn gezin met rust moeten laten? Het cadeau terugsturen (wat geld kost en moeite kost)? Andere opties?
Sorry toch een lang verhaal..
het stel zijn trouwens mijn ouders
.