Hallo allemaal.
Ik wil graag iets met jullie delen omdat zelf niet thuis ben in dat wereldje.
Allereerst heb ik een fantastische kans gekregen om samen met iemand anders, binnen een gezondheidscentrum een nieuwe praktijk op te zetten. Dit is al 4 jaar mijn droom en een mooier aanbod dan dit kan ik niet krijgen.
Het is namelijk zo, dat wij (mijn aanstaande collega en ik) onder contract komen in een fysiotherapie praktijk. Wij komen dus in loondienst bij hen (betekend: elke maand vast loon). Binnen onze functie gaan wij een nieuwe tak binnen het gezondheidscentrum opzetten. Dit wordt 'onze' praktijk. Dit is het uitgangspunt vanuit onze werkgever (eigenaar van die fysiopraktijk) en onszelf. Er staat nog niks op papier, want daar hebben we tot oktober voor om daar gezamenlijk over na te denken en afspraken op papier te krijgen. Nu zou ik dat contract, als het straks klaar is, willen laten doorlezen door iemand die daar verstand van heeft. Wat staat daar nu eigenlijk? Waar zitten de addertjes? Wat is nog niet gedekt? En wat is in ons voordeel en wat niet? Wat mist nog? Etc.
Ik had bedacht om mijn oude hogeschool te benaderen om te vragen of een 3e/4e jaars economie en managementstudent dit voor ons zou kunnen lezen en beoordelen, maar ik weet niet of ik dan bij de juiste opleiding ben en of dit wel de beste manier is.
Hebben jullie nog ideeën door wie ik zoiets door zou kunnen laten lezen? Is er misschien een Blokker met zulke ervaringen en kennis?