daar kwam ze dan, een onzeker meisje die zich groot probeerde voor te doen, maar een heel vervelend verleden heeft gehad. ze kwam in een crisis opvang en kon niet meer naar school en niet meedraaien met de rest.
alles bij ons was nog 'vies en eng' paardenstront, modder,slobber, de varkens, maar gezellig was ze wel en ze deed haar werk. Met de week zag je al dat het minder werd en ze minder ging geven om een vlek op haar broek of een varken die een knuffel wou. Het ging niet altijd even makkelijk gezien zij moeilijk te motiveren was, wat logisch is als je zo jong al niet meer thuis woont, niet naar school kan etc.
ik heb haar gevraagd in oude kleding te komen en een keer zonder make up om foto's te maken met de paarden, zodat ze kon zien en horen hoe mooi ze was, zowel van binnen en buiten en alles een keer goed zou komen.
Elke dag leerde ze bij ons weer wat bij ons, over de paarden, de kippen de konijnen en vooral belangrijk over zichzelf en je merkte dat ze het echt leuk begon te vinden. helaas moest zij 1 augustus overgeplaatst worden en kan nu niet meer bij ons komen. ze zit nu intern en heeft het daar moeilijk, ze kent daar nog niemand, wilt daar uiteraard helemaal niet zijn en ook daar is alles nieuw.
wat ik hiermee wil bereiken ? ik wilde vragen of jullie dit lieve maar onzeker meisje een kaartje willen sturen, met mooie quotes erop. dat ze niet alleen in de wereld is, alles wel goed komt en ze gewoon achter haar dromen aan moet gaan! graag dan ook alleen korte teksten met een quote erop die ze in haar kamer kan hangen
als jullie het willen doen stuur ik adres in pb
jullie zouden haar enorm opvrolijken