Ervaringen Education First (EF)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hawkeye

Ervaringen Education First (EF)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 16:06

Ik vertrek komende maand voor 9 maanden naar Australie met EF. Echter kom ik nu slechte ervaringen tegen op internet en maak ik me toch wel wat zorgen. Maar langst de andere kant zijn er ook erg goede ervaringen te vinden op het internet.
Is er iemand die al op reis geweest is met EF en me de ervaringen erover wil/kan vertellen?

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:33

Mijn vriend heeft in 2010-2011 een jaar in Amerika gewoond met EF en is een tijdje ook voorlichter geweest op bijeenkomsten en dergelijke. Hij heeft totaal geen problemen ondervonden met EF (nou heeft hij ze tijdens zijn verblijf ook niet nodig gehad). Heel veel plezier in Australië, het is een prachtig land <3 !

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 21:14

Fleur_Laura schreef:
Mijn vriend heeft in 2010-2011 een jaar in Amerika gewoond met EF en is een tijdje ook voorlichter geweest op bijeenkomsten en dergelijke. Hij heeft totaal geen problemen ondervonden met EF (nou heeft hij ze tijdens zijn verblijf ook niet nodig gehad). Heel veel plezier in Australië, het is een prachtig land <3 !

Dankjewel! :)
Ik denk dat als je een fijn gastgezin hebt, het al snel heel goed meevalt :)

mingming

Re: Ervaringen Education First (EF)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:00

Ik vertrek volgende week naar Engeland met EF. Tot nu toe vond ik in elk geval alle bijeenkomsten en info mailtjes erg goed en duidelijk.

LOVESUSHI

Re: Ervaringen Education First (EF)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:05

Mijn vriend is ook weggeweest met EF en heeft zelf ook een fantastisch half jaar gehad op één van de taalscholen in Amerika. Hij zegt 'natuurlijk zijn er ook slechte verhalen, niet iedereen is geschikt om een periode weg te zijn en kunnen er altijd slechte ervaringen plaatsvinden. Als je iets naars ervaart en dit op tijd aangeeft kan er altijd iets aan gedaan worden.' Hij heeft een super tijd gehad in ieder geval.

Heel veel plezier in Australië!

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 23:17

mingming schreef:
Ik vertrek volgende week naar Engeland met EF. Tot nu toe vond ik in elk geval alle bijeenkomsten en info mailtjes erg goed en duidelijk.

Wij hadden nu al wel wat communicatieprobleempjes gehad, maar hopelijk was dat éénmalig. Vandaar mijn zorgen, Australië is niet bij de deur mocht er iets zijn :)

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 23:17

LOVESUSHI schreef:
Mijn vriend is ook weggeweest met EF en heeft zelf ook een fantastisch half jaar gehad op één van de taalscholen in Amerika. Hij zegt 'natuurlijk zijn er ook slechte verhalen, niet iedereen is geschikt om een periode weg te zijn en kunnen er altijd slechte ervaringen plaatsvinden. Als je iets naars ervaart en dit op tijd aangeeft kan er altijd iets aan gedaan worden.' Hij heeft een super tijd gehad in ieder geval.

Heel veel plezier in Australië!

Inderdaad! Het is nu ook zo dat mensen slechte ervaringen sneller delen :)
Bedankt!

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:31

BaBritFre schreef:
mingming schreef:

Wij hadden nu al wel wat communicatieprobleempjes gehad, maar hopelijk was dat éénmalig. Vandaar mijn zorgen, Australië is niet bij de deur mocht er iets zijn :)

Dat is wel vervelend. Wat ga je precies doen in Australië?

Het is zeker waar dat de slechte ervaringen sneller gedeeld worden, en als je bedenkt dat ze al zo ontzettend lang bestaan, kan het niet allemaal zo slecht zijn!

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 00:24

mingming schreef:
BaBritFre schreef:

Dat is wel vervelend. Wat ga je precies doen in Australië?

Het is zeker waar dat de slechte ervaringen sneller gedeeld worden, en als je bedenkt dat ze al zo ontzettend lang bestaan, kan het niet allemaal zo slecht zijn!

Door die problemen kon ik nu pas beginnen met het aanvragen van een visum :/
Ik heb voor Brisbane gekozen voor 9 maanden. Het intensieve programma van 32 uur. En logeren bij een gastgezin :)

Waar heb jij voor gekozen?

Ja inderdaad! Maar wilde hier toch eens even checken :)