Kylie Jenner Lip Kit alternatieven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Kylie Jenner Lip Kit alternatieven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 22:43

Mijn nicht heeft een paar Kylie Jenner Lip Kits en ik ben er helemaal weg van <3 Ik vind ze alleen best duur, en volgens mij is het een heel gedoe om ze te krijgen omdat ze meestal binnen 2 minuten uitverkocht zijn.
Op facebook las ik dat coulourpop een goed alternatief is, maar helaas niet te verkrijgen in Nederland. Ik vond een artikel over een vrouw die iedere week een bestelling plaatst en het naar Nederland haalt, alleen is het desbetreffende account niet meer te vinden op marktplaats. :Y)

Nu ben ik dus op zoek naar alternatieven die in Nederland te verkrijgen zijn. Er zijn ook redelijk wat sites (zoals vanoutlet.nl) die de "originele" Lip Kits aanbieden voor ongeveer een tientje, maar ik heb geen idee of dit te vertrouwen is. Dus, wie kan mij helpen? :D

Lisa__Beau

Re: Kylie Jenner Lip Kit alternatieven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 22:52

Mijn nichtje besteld via een site de namaak lip kit. Ik durf het niet 100% zeker te zeggen maar ik meen via aliexpress. Kosten 3$ en ze zegt dat ze net zo goed zijn! :j Heb er zelf geen ervaring mee, maar zou voor die 3$ zelf de gok wel durven te nemen.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 23:07

Ali heeft ze idd.
Vraag anders eens in het make-up topic daar hebben ze vast wel antwoorden op je vragen of goede dupes ervan.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 23:09

Bedankt voor jullie reactie's. Kan je op aliexpress ook bestellen zonder creditcard?
En het make-up topic zal ik ook nog even proberen :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 23:41

Esmee_98 schreef:
Bedankt voor jullie reactie's. Kan je op aliexpress ook bestellen zonder creditcard?
En het make-up topic zal ik ook nog even proberen :)

Kan ook gewoon met Ideal, alleen ik heb mijn lip kit via AE never nooit ontvangen :') Ik heb nu een dispute geopend!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 00:05

Kits of soort gelijke producten van AE zijn dupes en die mogen officieel niet geïmporteerd worden :) Uiteraard glippen ze er wel eens door, maar het is niet raar dat je ze niet binnen krijgt.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 00:14

Voor het bespreken van dit soort makeup-gerelateerde vragen is een centraal topic:
[MWS] [HK] Make-up topic: deel 6!
ik zal hier dan ook een slotje plaatsen.

Houd er daarnaast rekening mee dat het niet de bedoeling is om namaak te bespreken op bokt.