Ik heb een probleempje. Ik moet een bepaalde waarde van elke dag van de week hebben voor in een overzicht (dus elke maandag, elke dinsdag etc.) Nu zijn al die waarden op de een of andere reden in een lange horizontale rij gezet, heel handig
Normaal vul je voor enkele cellen de celnummers waarbij je steeds 7 cellen verder gaat maar om de één of andere reden werkt dit dus niet - heel raar, hij maakt er zelf een heel gek patroon van wat ik echt niet snap, hoeveel getallen ik ook invul.
Een andere oplossing zou zijn om die lange rij van getallen in een Mx7 matrix te zetten maar ook dat is lastig automatisch te doen ipv handmatig (waardoor het uiteindelijk alsnog een terrorklusje wordt, het moet namelijk voor een heel jaar).
Als het moet dan moet het, maar het lijkt me zo sterk dat hier niet een makkelijkere manier voor is. Wie heeft de gouden tip?
(Naast degene schoppen die dacht dat het documenteren van al die getallen handig was op die manier...) 

En als het vanaf nu netjes bijgehouden wordt hoef je maar een paar weken te kopiëren per keer, niet een heel jaar