Ik heb een probleempje, ik heb 4 weken geleden hele mooie kamerkennels op maat besteld gemaakt van acp platen en afgewerkt mer steigerhout. 3 kennels in totaal.
Nou kost dat best wat en was dan ook heel blij dat ik het van mijn ouders cadeau heb gekregen.
Dus na overleg met het bedrijf zouden de kennels als de betaling binnen was na 1,5 week geleverd worden.
( ik mocht kiezen of het halve bedrag overmaken als ik het zelf kwam ophalen en dan de andere helft betalen, of in 1x betalen en 50 euro verzendkosten en dan werd het thuisbezorgd) nou uiteindelijk na twijfelen toch maar gekozen voor in 1x betalen omdat hun op 2,5 uur rijden zitten en ik dan liever 50 euro extra betaal. Verder zag het er allemaal vertrouwd uit, zag veel positieve reacties en ook van kennisen die daar ook hun kennels vandaan hebben.
Maar nu dus 4 weken later nog niks? En de 4 weken lang was het sowieso al heel apart contact, moest er zelf de hele dag achteraan, duurde elke x heel lang voordat ik reactie kreeg.
Na 2 weken zei hij ja ik heb ze verstuurd? Ik dacht echt van uhh ik wil nog wel een foto zien voordat het wordt verstuurd!
Maar dat ging niet meer want ze waren al weg, maar een track en trace had hij niet bij de hand en moest die opzoeken...
Nou je raad het al er is natuurlijk helemaal niks verstuurd en werd ik weer genegeerd.
Ik een boos WhatsAppje gestuurd of ik nou belazerd werd, kreeg ik eindelijk reactie n zei hij nee natuurlijk niet.
Er is wat fout gegaan heb 2 bestellingen door elkaar gehaald.
Nou prima kan gebeuren maar ga dan niet negeren en reageer gewoon!
Maar goed dat was dus vorige week en nou had hij dinsdag een foto gestuurd van de voortgang, en donderdag zou ik de kennels krijgen,
Nou en sinds dinsdag na de foto hoor ik weer helemaal niks, neemt hij niet op en reageert hij nergens op en staat nu ineens zn telefoon uit.
Nou willen we er gewoon heen gaan rijden, maarja het is natuurlijk een eindje rijden en de vraag is of hij wel.thuis is!
Maar weet onderhand ook niet wat we nou nog meer kunnen doen.
1 ding weet ik wel ik ben echt heel boos en zwaar gefrustreerd want ben hoogzwanger en wil de woonkamer babyproof hebben nog voordat de baby is geboren.
Als iemand nog andere ideeën heeft hoor ik het graag!
En bedankt voor het lezen van het hele verhaal

, ik denk dat je weinig meer kan