Kennels op maat besteld maar worden niet geleverd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammy_xxs

Kennels op maat besteld maar worden niet geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 22:54

Hooii bokkers!!

Ik heb een probleempje, ik heb 4 weken geleden hele mooie kamerkennels op maat besteld gemaakt van acp platen en afgewerkt mer steigerhout. 3 kennels in totaal.

Nou kost dat best wat en was dan ook heel blij dat ik het van mijn ouders cadeau heb gekregen.

Dus na overleg met het bedrijf zouden de kennels als de betaling binnen was na 1,5 week geleverd worden.
( ik mocht kiezen of het halve bedrag overmaken als ik het zelf kwam ophalen en dan de andere helft betalen, of in 1x betalen en 50 euro verzendkosten en dan werd het thuisbezorgd) nou uiteindelijk na twijfelen toch maar gekozen voor in 1x betalen omdat hun op 2,5 uur rijden zitten en ik dan liever 50 euro extra betaal. Verder zag het er allemaal vertrouwd uit, zag veel positieve reacties en ook van kennisen die daar ook hun kennels vandaan hebben.

Maar nu dus 4 weken later nog niks? En de 4 weken lang was het sowieso al heel apart contact, moest er zelf de hele dag achteraan, duurde elke x heel lang voordat ik reactie kreeg.
Na 2 weken zei hij ja ik heb ze verstuurd? Ik dacht echt van uhh ik wil nog wel een foto zien voordat het wordt verstuurd!
Maar dat ging niet meer want ze waren al weg, maar een track en trace had hij niet bij de hand en moest die opzoeken...
Nou je raad het al er is natuurlijk helemaal niks verstuurd en werd ik weer genegeerd.
Ik een boos WhatsAppje gestuurd of ik nou belazerd werd, kreeg ik eindelijk reactie n zei hij nee natuurlijk niet.
Er is wat fout gegaan heb 2 bestellingen door elkaar gehaald.
Nou prima kan gebeuren maar ga dan niet negeren en reageer gewoon!

Maar goed dat was dus vorige week en nou had hij dinsdag een foto gestuurd van de voortgang, en donderdag zou ik de kennels krijgen,
Nou en sinds dinsdag na de foto hoor ik weer helemaal niks, neemt hij niet op en reageert hij nergens op en staat nu ineens zn telefoon uit.

Nou willen we er gewoon heen gaan rijden, maarja het is natuurlijk een eindje rijden en de vraag is of hij wel.thuis is!
Maar weet onderhand ook niet wat we nou nog meer kunnen doen.
1 ding weet ik wel ik ben echt heel boos en zwaar gefrustreerd want ben hoogzwanger en wil de woonkamer babyproof hebben nog voordat de baby is geboren.

Als iemand nog andere ideeën heeft hoor ik het graag!

En bedankt voor het lezen van het hele verhaal :')

Memere

Re: Kennels op maat besteld maar worden niet geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 23:03

Ik zou toch eens langs de deur gaan ondanks dit wat verder weg is en/of eventueel dreigen met juridische stappen te ondernemen mocht je binnen een bepaalde datum nog niets gehad hebben. Zou er wel achteraan gaan voor de track code en desnoods dan zelf dan het kantoor bellen voor te vragen hoe of wat. :)

In ieder geval alles bijhouden als bewijs!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 00:23

Www.opgeletopinternet.nl

Maak hier eens een account aan en doe je verhaal. Hier kunnen ze je verder helpen. Geweldige site!

Succes!

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 00:37

oliebol happens....... Ik zou aangifte doen en verder helaas |( , ik denk dat je weinig meer kan

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 00:49

Waar heb je ze besteld? Mag ook in PB :)

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 11:54

Memere schreef:
Ik zou toch eens langs de deur gaan ondanks dit wat verder weg is en/of eventueel dreigen met juridische stappen te ondernemen mocht je binnen een bepaalde datum nog niets gehad hebben. Zou er wel achteraan gaan voor de track code en desnoods dan zelf dan het kantoor bellen voor te vragen hoe of wat. :)

In ieder geval alles bijhouden als bewijs!

De track en trace code hoef ik niet achteraan te gaan want hij heeft het nog helemaal niet opgestuurd.
Ik bewaar inderdaad wel alle communicatie voor als ik eventueel nog juridische stappen ga ondernemen.

Dank je wel storm, ik ga daar even een kijkje nemen!

Paardjes123, ja oliebol happends maar ga hier echt niet mee akkoord heeft aardig wat gekost dus ga het er zeker niet bij laten.
Aangifte heeft weinig zin politie doet nooit wat met dit soort dingen.
Dan moeten er eerst 10 of 100 tallen aangiftes tegen hun lopen, en denk dat ik nou net de eerste ben waarbj het mis gaat :(

Laurie ik stuur je wel even een pb :)

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 11:58

Laatst helaas nog zo een verhaal gehoord, had iemand voor 1000 euro aan voorschot voor bestelde autokennels betaald, die werden niet geleverd, diegene heeft er nu een advocaat op gezet.

Daar ging het om Bjorn Voet van Big Cages, dat staat openbaar voor iedereen te lezen op FB.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 12:54

Ze stuurt ze een ingebrekestelling waarin je ze nog twee weken (14dagen) de geeft om de spullen nog te leveren en anders zeg je de overeenkomst op en wil je het geld terug.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 14:09

Sassy schreef:
Laatst helaas nog zo een verhaal gehoord, had iemand voor 1000 euro aan voorschot voor bestelde autokennels betaald, die werden niet geleverd, diegene heeft er nu een advocaat op gezet.

Daar ging het om Bjorn Voet van Big Cages, dat staat openbaar voor iedereen te lezen op FB.

Die heeft pas geduld zeg!
Na een jaar nog niks!
Dit is gelukkig niet waar ik het heb besteld :)
Maar kan wel zeggen dat ik echt geen jaar eroverheen zal laten gaan...

@ sammie dat zou ik ook nog kunnen doen maar betwijfel of dat gaat helpen...

Heb nu wel besloten om er gewoon heen te gaan rijden. Hoorde van een kennis van mij die hun persoonlijk op fb heeft dat ze gewoon gezellig vakantie vieren, bootje varen enzo... nou dan wordt ik best pissed off!