Wat is bij jullie NU in huis het meest genant ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:44

mmm dat de kast in de douche zo scheef staat als de toren van pizza, dat er in de koelkast soms spullen liggen van september vorig jaar, en dat mijn was nu al een week of drie uit hangt... nu huur ik ook een kamer in een studentenhuis dus het niet allemaal mijn schuld!!!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:48

Uhm.... hier in huis is sinds vandaag een bom ontploft. Mijn ouders zijn ook helemaal niet schoonmakerig aangelegd Bloos ...... Mijn vader is bezig een poppenhuis te bouwen, dus de hele tafel ligt vol met gereedschap, zaagsel, stukkies hout e.d. Overal in huis zweven mijn schoolboeken rond... Op het bureau, onder de stoelen Bloos .... Op het aanrecht ligt me toch een berg afwas.... Op de grond staan nog allemaal lege schoteltjes waar de poezen van gegeten hebben (ja ja, die eten ook van borden, stelletje verwende nesten... , en ja, ze krijgen gewoon kattenvoer..) Op de grond liggen ook nog allemaal aangekoekte restjes kattenvoer. Er zweven ook allemaal kattenspeeltjes (zelfgemaakte, dus repen stof e.d. ... *zucht*) op de grond. Naast de stoelen liggen hele bergen boeken en tijdschriften. Op het bureau liggen nog allemaal snoeppapiertjes en het ligt vol met papieren.....

Wij zelf zien er ook niet al te florissant uit.......... Zal ik dat ook maar vertellen, nu we toch bezig zijn....
Oke, daar gaan we: Ik draag een afschuwelijke donkerblauwe joggingbroek, waarbij de pijpen iets te kort zijn.... Bloos! Verder nog mijn nachtjapon en daaroverheen een bruine (!) slobbertrui... Over mijn ouders zal ik maar niet beginnen...

En nou heb ik nog niet eens de helft genoemd... Weet het we zijn erg... We ontvangen in het weekend dan ook geen bezoek ofzo.
Denk wel dat het huishouden waar ik woon het ergste is van jullie allemaal... *schaam, schaam...*

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 21:58

Zonnebloem schreef:
-kattebek moet gedaan worden (spuit nu die geur weg met luchtverfrisser)


Haha! Haha! En weer een mooie voor het blooper-topic !!! OK dan! Clown

Nou Rommie , je weet meteen welke bokt-dames je moet mijden *LOL*
Ik kwam trouwens daarnet nog een bananenschil tegen op de wastafel Bloos

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:00

Als je je ervoor schaamt, doe er dan wat aan Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:01

pmarena schreef:
Nou Rommie , je weet meteen welke bokt-dames je moet mijden *LOL*

Nou,m het is voornamelijk wel ok omdat ik er nooit ben Haha!

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 22:07

Hihihi..... ach ja voor mezelf ben ik heel simpel , dat is het probleem.
Voor anderen kan het me niet goed en netjes genoeg zijn , maar mezelf..ach Lachen

Moet je op het werk eens kijken , daar ligt niks verkeerd Clown

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:18

Och, romkabouter, ik schaam me er niet voor hoor. Haha! Was meer bedoelt als grapje... oke had er miss beter ff een smiley bij kunnen zetten voor de duidelijkheid Haha!
Zolang hett maar gezellig is niet? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:23

Het valt momenteel wel mee, ik heb me de laatste tijd af en toe flink kwaad gemaakt en ook rigoreus opgeruimd (en heel veel weggegooid), administratie is bijgewerkt.
Het meest genant voor niet-paardenmensen en moeders is wel de verzameling hoofdstellen, halsters en teugels aan een stoel in de kamer. Er ligt nog wel wat strijkgoed ook trouwens, maar dat ligt heel braaf te wachten... en wachten... wachten... chten.... ten...n.
Maar in de koelkast geen levende have, alleen dingen die ik nodig heb.

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:38

*uh*

Bloos!

mijn kasten, bij sommige liggen de deuren eruit (scharnieren kapot) en ik kan niet opvouwen dus ik pleur de schone was er zo in....

gelukkig (hoewel) komt mijn moeder (79) woensdag een dagje op de hond passen dan zijn al mijn kasten weer keurig netjes....alleen......ze gooit alles door elkaar, korte mouwtjes, lange mouwtjes, geen mouwtjes.....dus na 2 dagen.... Bloos!

Verder heb ik een soort kapstok die helemaal vol met paardentuig hangt en een rommelkamer waar de zooi bijna tot het plafond opgestapeld staat.
Excuus: mijn vader is van het ene tehuis naar het andere gegaan en heeft nu geen eigen kamer meer, al zijn spullen staan nu in mijn rommelkamer.... Schijnheilig

Ik stofzuig en dweil wel iedere dag, want ik ben super allergisch en heb 2 katten en een zeer overjarige hondje.

Mijn auto is 1 grote zooi, maar ik moet van de week vlasvezelstro halen, dus alles moet eruit: plaats maken, is het meteen weer opgeruimd

ik heb 4 jaar op een stalhouderij gewerkt waar ik intern was, daar was het helemaal erg:
tig enorm grote langharige honden in huis, als je de koelkast opentrok zwaaide er vanalles naar je Haha! , op het aanrecht renden de muizen heen en weer.......
het leukste daar was dat ik op een ochtend half slapend de koelkast open deed en oog in oog stond met een bibberende muis,
ik zei: ook goedemogen en deed de koelkast weer dicht.....
de volgende kwam z'n bed uit, precies hetzelfde.....
tot er eentje kwam en keihard begon te gillen...... Haha! Clown

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:40

Mijn kamer Bloos
Overal liggen kleren en boeken....alles zit onder het stof en liggen nog wel kleren die in de was moeten Schijnheilig
Word denk ik morgen mijn kamer maar eens opruimen....

En hier bij de computer nu:
Afbeelding

Bloos! Bloos

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:54

Dat valt nog wel mee Sunshine Haha!.

Smurf: leuk verhaal Haha!. Beetje studentenhuis achtige situatie dus Haha!.

O ja: bij ons wonen er spinnen in de douche. Die zeggen wij vriendelijk gedag. De grote enge zwarte spin in de slaapkamer zit er ook nog steeds Haha!.

Alleen de naaktslakken die door het luchtrooster van de kelder binnen komen op zoek naar het poezenvoer halen we elke ochtend weg Haha!.

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 23:15

Aaaaaah Smurf !!

Hoe kun je het over je hart verkrijgen om dat arme muisje weer op te sluiten in die koelkast ,
hij dacht net dat z'n redding nabij was ! Huilen
Laatst bijgewerkt door pmarena op 17-01-04 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:16

ja en de volgende bewoner ook *haha*

blijft de vraag: hoe is die muis in de koelkast gekomen......
Ik wil het niet weten

ik durf niet eens foto's te plaatsen van mijn rommelkamer, het is te erg...... Clown Cool

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:17

Sunshine doet bokken en idols kijken tegelijk Haha! Dat wil ik ook, de tv en computer naast elkaar

Verder durf ik op het moment niet op te noemen hoe erg het zooitje bij mij is... heb net mijn 2e griepvirusje in 3 weken tijd achter de rug en van opruimen is niks gekomen.

Morgen grote schoonmaak, wie nog meer? Haha!

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:17

morgen 2 Bokkers op bezoek *aarrggghhhhh*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:19

.
flair schreef:
Sunshine doet bokken en idols kijken tegelijk Haha! Dat wil ik ook, de tv en computer naast elkaar


Heb ik ook, mét surround Haha!.

Eigenlijk moet ik de box beneden nog opruimen/uitmesten/leeghalen/herindelen.... Schijnheilig

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:21

staat 2 tvs in de woonkamer raar?
Ik kan de zitkamer namelijk niet verplaatsen naar waar de computer staat en het computermeubel pas niet bij de huidige zitkamer... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:24

flair schreef:
het computermeubel pas niet bij de huidige zitkamer... Haha!

En???

Bloos Schijnheilig

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:29

laat ik nou net mijn kamer helemaal uitgemest hebben?! Tis weer helemaal netjes bij me! Behalve dan dat ik te lui ben om te zuigen, maar ja.. dat is een week geleden al gebeurt, dus over een half jaar zal ik de stofzuiger wel weer eens naar boven halen Haha!

Maaruh.. verleden week was t nog: stapeltje kleren hier, stapeltje kleren daar. Hoopje sokken vóó'mijn sokkenla. Hoopje ondergoed (schoon) vóór mijn ondergoed la.. Tsja.. ik pak t wel op.. soms... heel soms.. meestal ligt t dagenlang voor mijn kamerdeur en daarna belandt t een meter verder.. weliswaar in mijn kamer, maar gewoon te lui om t in de kast en zo te stoppen...

Maar NU is t allemaal weer netjes!! Net de achterwand van mijn kast helemaal beplakt met gekleurd karton, staat hardstikke leuk! Ben benieuwd hoe lang t netjes blijft..

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:29

Te weinig ruimte dus Haha!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:31

flair schreef:
Sunshine doet bokken en idols kijken tegelijk Haha! Dat wil ik ook, de tv en computer naast elkaar



Hahaha ja da's echt heeel fijn *LOL*
Ik doe altijd alles tegelijk

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 02:00

Het konijnenhok mag wel eens schoongemaakt worden ja Bloos
Morgen Ohnee, vandaag zie ik net Tong uitsteken

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 03:55

pmarena schreef:
Hihihi..... ach ja voor mezelf ben ik heel simpel , dat is het probleem.

Mijn probleem is dat anderen me simpel vinden Tong uitsteken

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 03:59

Jeezus Rom ga 's naar bed man Scheve mond

Ksssssst ! Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 05:47

Hemel. Zo ongeveer alles in dit huis is genant Haha!.

TEn eerste trek ik altijd direct mijn pyjama aan als ik thuis kom. Een die hoognodig gewassen moet worden Bloos dus heb ik maar eens drie nieuwe huispakken besteld bij Wehkamp.

Overal ligt altijd van alles. Na een week ligt het bij de pc vol met papieren etc. Als we boven eten (niet dat we verslaafd zijn ofzo) dan gaan de borden ook nooit direct naar beneden Bloos!.

De slaapkamer ligt bezaaid met kleren. Godzijdank doet mijn moeder de was voor ons en strijkt ze en vouwt ze. Hier komt het meestal de kast niet in. Plukken we de mand leeg en na een week gaat er een vieze mand weer terug.

Verder ligt mijn tafeltje naast het bed momenteel weer bezaaid met zo'n 20 lege flesjes otrivin.

De koelkast. Die moet je openen met een bazooka in je hand.

De tuin staat vol met vier tonnen paardenvoer en troep. De overgebleven zooi van de lanparty is sinds een week in de voorraaadkast verdwenen ipv de tuin.

En afstoffen vergeten we hier ook nog wel eens.

Nou, dat was het geloof ik.