Hee! Ik heb in mijn slaapkamer veel witte meubelen. Mijn deur is een stuk geler, dus dat vind ik eigenlijk mega lelijk staan bij de rest van mijn kamer. Ik ben bijna 16, en vind het maar niks om hier posters van bv mijn idool over te plakken. Heeft iemand hier een leuk en creatief idee zodat die deur wat minder opvalt?
opnieuw verven? Of misschien je deur vol leuke foto's plakken van jou en je vriendinnen?
Eight
Geplaatst: 28-07-16 16:26
Je hebt van die folie die je over gladde oppervlakten kan plakken (o.a. bij de action), wellicht een leuk idee om je deur te beplakken met bedrukt folie?
Verven! Eerst met magneetverf, nadien er met krijtverf over (heb je in leuke kleuren!). Kan je foto's en dergelijke op je deur hangen en er eventueel boodschappen bij schrijven of tekenen
Kidrauhl
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-16 16:32
Alvast bedankt voor de reacties! Ik zal eens rondkijken voor die stickers. Foto's is misschien ook wel tof inderdaad!
Ik weet niet precies hoe het zit bij een huurwoning maar volgens mij moet je die toch verlaten in de zelfde stand als toen je er in kwam? Is verven dan wel zo handig?
Ik heb nu een huurwoning, en ben alles aan het opknappen, mag gewoon de deuren schuren en verven in de kleur die ik wil. Als het bij de oplevering maar een neutrale kleur heeft (witte tint)
Ik zou op een deur, en zeker in een huurwoning, niet beginnen met het plakken van folie of stickers. Als dat er ooit weer af moet ....
Verf is altijd weer op te schuren en over te schilderen. Dus gewoon mooi wit verven als dat mag van je moeder. Als je dat mooi vindt: voor een extra witte uitstraling kan je er een heel klein beetje blauw door doen. Of voor een hele lichtblauwe kleur kiezen ipv wit. Maar dan loop je wel weer het risico dat je witte meubels weer gelig lijken.