Als je voor jezelf en jouw geluk kiest...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rienne
Berichten: 1754
Geregistreerd: 12-09-07
Woonplaats: Sint-Gillis-Waas

Re: Als je voor jezelf en jouw geluk kiest...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 07:24

En ook ik heb van de week besloten om voor mezelf te kiezen. Wel heel moeilijk want heb geen idee hoe ik alles moet gaan doen met een kleine erbij.

TS Hoe gaat het bij jou? En er was nog iemand maar kom even niet meer op je naam

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 07:32

Ook ik heb ooit voor mezelf en mijn eigen geluk gekozen.
Na een soortgelijke relatie

Dapper dat je je verhaal zo open plaatst.
Moet zeggen dat ik dat de eerste jaren niet heb gedaan

onbarefeet

Berichten: 3272
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Als je voor jezelf en jouw geluk kiest...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 07:34

Wat super rienne! Ik denk trouwens dat je het over mij hebt maar dat weet ik niet zeker. Het gaat wel prima, gelukkig :).

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: Als je voor jezelf en jouw geluk kiest...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:30

Rienne, goed dat je voor jezelf kiest, ik snap ik ook wat je zegt over je afvragen hoe je dat allemaal voor mekaar gaat krijgen. Maar het gaat je lukken, ik hoop dat je veel steun hebt in je omgeving. Uiteindelijk kan een mens veel aan, zeker als je zelf de keuzes maakt waarvan je weet dat ze gemaakt moeten worden. Als je er in een relatie zelf aan onderdoor gaat lukt het ook niet, dus je kan beter met energie en goeie moed ertegen aan gaan door zelf je geluk te zoeken/maken.

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 11:51

rienne schreef:
En ook ik heb van de week besloten om voor mezelf te kiezen. Wel heel moeilijk want heb geen idee hoe ik alles moet gaan doen met een kleine erbij.

TS Hoe gaat het bij jou? En er was nog iemand maar kom even niet meer op je naam


Hoi, hoe gaat het nu met jou en de kleine?

Hier alles dik in orde hoor. Heel gelukkig! Ik hoor of zie mijn ex niet meer thank God, ben dan ook bewust een eindje uit zijn richting gaan wonen haha.