Ik heb de laatste maanden hele vreemde dromen, het rare is dat ik in mijn droom vaak al zie wat er nog gaat gebeuren in het echt. Het lijkt of ik in mijn dromen de 'toekomst' zie, en begin dit toch wel eng te vinden. Ook beleef ik mijn dromen heel intens, en ben ik in het dagelijks leven ieder moment van de dag moe. Ik denk dat dit vooral door het slechte slapen komt. Ik ga een schrift bij houden waarin ik iedere ochtend mijn dromen opschrijf.
Ik ben altijd blij dat ik mijn droom aan iemand (meestal mijn moeder) vertel, want als het die dag gebeurt en ik kom er dan mee aan geloofd niemand me.
Een voorbeeld:
Aantal nachten geleden heb ik gedroomd dat ik bij mijn schoonouders was. (Reallife: deze wonen in het oosten van Turkije, hebben 8 geiten/kippen etc. en ben in juni bij hun geweest voor het eerst, mijn vriend woont op dit moment in Bodrum). Ik was in mijn droom dus bij mijn schoonouders, en ik stond met een groot geweer buiten. Ik moest een geit doodschieten in zijn hoofd, want die gingen wij 's avonds eten. Ik schoot de geit recht in het midden van zijn hoofd en hij was meteen dood. Ik moest heel erg hard huilen, dat ik spijt had dat ik het had gedaan en zo erg vond. Mijn schoonvader zei kom kijken, ik riep nee! En rende hard weg..
De volgende ochtend vertelde ik deze droom aan mijn vriend, en die reageerde jij bent echt raar met je gekke dromen hoe kom je hier nu weer bij. Een aantal uur later had zijn vader hem gebeld, gewoon het dagelijks belletje, en toen vertelde hij dat ze een geit kwijt zijn
. Ze hebben geen idee of hij is weggelopen, of gestolen of iets dergelijks.Nu heb ik dit al zooo vaak mee gemaakt, vroeg me af of er meer bokkers zijn die dit hebben? En wat kun je er tegen doen?