Leuke jongen op het werk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Leuke jongen op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 19:18

Hallo allemaal,

Schaamt zich dood voor dit puberale topic, maar ik heb jullie hulp nodig. :+

Vorig jaar toen ik nog in een relatie zat kwam ik op mijn werk een erg leuke jongen tegen, hij is klant bij ons en komt regelmatig boodschappen halen. Toen ging mijn relatie uit en kwam ik hem een keer tegen tijdens het winkelen met een vriendin. Heel gênant was toen dat ik pas te laat zag dat hij het was en ik hem als het ware negeerde. :+

Hierna voegde ik hem toe op Facebook en uiteraard wat met hem gepraat, ging moeizaam want hij ontvangende mijn berichten pas veel later of niet. Verder niets bijzonders, gewoon wat hij deed in het dagelijkse leven blabla.

Toen heb ik hem een heel tijdje niet gezien, of hij er echt minder was of omdat ik hem steeds mis liep vanwege kantoorwerk is mij niet duidelijk.

Sinds ik terug ben van vakantie is hij weer terug en komt altijd aan mijn kassa als ik daar zit. De eerste keer direct druk aan de praat over mijn vakantie, of ik het leuk had gehad etc. Echt een gesprek alsof we elkaar heel goed kennen. Elke keer echt oogcontact etc, ik krijg daar een gevoel bij die ik totaal niet bij andere mensen heb.

Gisteren tijdens het tot ziens momentje, keken we elkaar nog eens aan op een hele diepe intense manier. Ik werd er gewoon gelukkig van. Dat wij elkaar zien zitten is wel duidelijk.

Maar hoe nu verder? Ik ben iemand zonder lef, dus een bon met telefoonnummer durf ik echt niet bovendien wil hij nooit een bon haha. Via Facebook praten is ook niet echt een optie gezien dat toen ook vaag ging met de berichten. Helaas is hij ook wat verlegen vrees ik.

Help, wat nu?

Mayiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:22

Haha, puberale topics op z'n tijd moeten toch kunnen. Gewoon hup! uit je comfortzone en stuur hem een facebookberichtje of hij zin heeft om een keertje wat te gaan doen. Nee heb je, en ja kun je krijgen. :-)

Maureen95

Re: Leuke jongen op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:25

Ook al wilt hij geen bon. Geen hem een bon mee met jou nummer op de achterkant. :D Zal die vast leuk vinden!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 19:28

Straks zegt hij nee, moet ik ontslag nemen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:30

Facebookberichtje sturen dat hij zijn bon is vergeten, met foto van de bon waar jouw telefoonnummer op staat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:33

Petrichor schreef:
Hallo allemaal,

Schaamt zich dood voor dit puberale topic, maar ik heb jullie hulp nodig. :+

Vorig jaar toen ik nog in een relatie zat kwam ik op mijn werk een erg leuke jongen tegen, hij is klant bij ons en komt regelmatig boodschappen halen. Toen ging mijn relatie uit en kwam ik hem een keer tegen tijdens het winkelen met een vriendin. Heel gênant was toen dat ik pas te laat zag dat hij het was en ik hem als het ware negeerde. :+

Hierna voegde ik hem toe op Facebook en uiteraard wat met hem gepraat, ging moeizaam want hij ontvangende mijn berichten pas veel later of niet. Verder niets bijzonders, gewoon wat hij deed in het dagelijkse leven blabla.

Toen heb ik hem een heel tijdje niet gezien, of hij er echt minder was of omdat ik hem steeds mis liep vanwege kantoorwerk is mij niet duidelijk.

Sinds ik terug ben van vakantie is hij weer terug en komt altijd aan mijn kassa als ik daar zit. De eerste keer direct druk aan de praat over mijn vakantie, of ik het leuk had gehad etc. Echt een gesprek alsof we elkaar heel goed kennen. Elke keer echt oogcontact etc, ik krijg daar een gevoel bij die ik totaal niet bij andere mensen heb.

Gisteren tijdens het tot ziens momentje, keken we elkaar nog eens aan op een hele diepe intense manier. Ik werd er gewoon gelukkig van. Dat wij elkaar zien zitten is wel duidelijk.

Maar hoe nu verder? Ik ben iemand zonder lef, dus een bon met telefoonnummer durf ik echt niet bovendien wil hij nooit een bon haha. Via Facebook praten is ook niet echt een optie gezien dat toen ook vaag ging met de berichten. Helaas is hij ook wat verlegen vrees ik.

Help, wat nu?

Kijk, een excuus om tijdens het volgende gesprek gewoon zijn nummer te vragen. Nee heb je ja kun je krijgen toch?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 20:02

Dus het is niet raar als ik eerst een soort van 'hallo, alles goed' berichtje op een wat originelere manier naar hem stuur?

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:15

Ik vind het idee van de bon juist heel leuk :D Hoef je het niet direct te vragen, en heeft hij ook de ruimte om jou vervolgens een berichtje te sturen wanneer hij dat wil.

Gewoon de volgende keer dat hij komt wat opzettelijk de bon aan hem geven.

Als je niets probeert, zul je wellicht spijt krijgen later!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 20:23

Zo dames, eerst even veilig op facebook. :')

oliebol ik heb een bericht verstuurd, god damn..

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:26

xJitskee schreef:
Facebookberichtje sturen dat hij zijn bon is vergeten, met foto van de bon waar jouw telefoonnummer op staat :')

Hahaha geweldig :')

Ik volg, heerlijk dit soort topics. Succes ts!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:28

Ik geniet altijd van zo een topics, dus ik ben heel blij met jou puberaal probleem!

Ik zou facebook proberen, kan toch niet dat enkel bij hem facebook zo raar doet.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:28

Ik ga ook volgen! Zelf zit ik ook achter de kassa en aan het begin van het jaar verscheen daar ook af en toe een hele leuke jongen. Hij heeft me uiteindelijk toegevoegd op Facebook en inmiddels hebben we een relatie. :D

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:29

Succes! *\o/*

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:29

Je moet hem die bon geven!! :):) *\o/*
Dan ben je orgineel en laat je een spontane indruk achter. Ik volg! Geweldig dit haha.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 20:30

PeerAppel schreef:
Ik ga ook volgen! Zelf zit ik ook achter de kassa en aan het begin van het jaar verscheen daar ook af en toe een hele leuke jongen. Hij heeft me uiteindelijk toegevoegd op Facebook en inmiddels hebben we een relatie. :D

Dus er is hoop haha!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:32

Ik volg mee, dat van die bon is echt een geweldig idee :)!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:33

Petrichor schreef:
PeerAppel schreef:

Dus er is hoop haha!

Zeker! Ik hoefde er alleen zelf vrij weinig voor te doen. Hij voegde me immers toe op Facebook. Dus de eerste stap heeft hij gezet. :Y)

Ik zou zelf inderdaad eerst gewoon het op Facebook proberen. Hopelijk reageert hij!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 21:56

Petrichor schreef:
Zo dames, eerst even veilig op facebook. :')

oliebol ik heb een bericht verstuurd, god damn..

Stoer! En al wat gehoord *\o/*

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 21:58

Ik ben ook heel benieuwd, TS :)) Ik had in jouw geval ook gewoon eerst gaan kletsen op Facebook, over ditjes en datjes. Dan kom je er vanzelf wel achter of hij interesse heeft. Daarna natuurlijk wel de stoute schoenen aantrekken en hem mee op date sleuren }:)

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:30

Stoer zeg dat je het hebt gevraagd! Ben benieuwd ^^

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:40

Hij is jonger dan jou? Ik zou maar niet te snel zeggen dat je hem leuk vind ofzo, straks is het niet wederzijds en kom je hem toch telkens tegen in de winkel haha. Meestal merk je het ook wel als hij jou ook leuk vindt.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-16 07:04

Nee hij is 5 jaar ouder, haha ik durf dat ook niet te zeggen dat scheelt.

Nog niks gehoord, hij heeft het ook nog niet gelezen.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 07:40

Ts, ik weet zeker als jij je nummer op de bon had gekrabbeld en hem daarna met een vette knipoog zou geven, dat het hij geweldig zou vinden!

Ik heb mijn huidige vriend vorig jaar op een festival ontmoet durfde hem ook niet direct te vragen.
Je kent die fruithartjessnoepjes wel waar iets op staat. Op eentje stond 'app me' en daar heb ik mn nummer op gekrabbeld en dat snoepje heb ik in zn hand gedrukt bij het weggaan. Hij vond het zo'n toffe actie! Appte me de volgende dag en nu wonen we een jaar samen <3 Soms is er een beetje lef nodig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 08:03

Jaaaaa dit is leuk! *\o/*

Heel spannend dit ik volg!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 08:08

Ik volg :D

Dapper ts dat je toch al bericht hebt verstuurd :D