Van welk merk zijn deze vazen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Van welk merk zijn deze vazen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 12:54

Oproep aan alle briljante boktspeurders!

Die 2 vaasjes linksonder heb ik laatst voor mijn moeder gekocht. Nu wil ik graag weten van welk merk ze zijn zodat ik ze ook voor mezelf kan halen. De winkel is op vakantie en volgens moeders staat er geen merkje op de vaasjes. Is er toevallig een bloemenwinkelmeisje die ze herkent en mij kan doorverwijzen?

Afbeelding

BigOne

Re: Van welk merk zijn deze vazen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 13:06

Via zoeken op afbeelding via google niets gevonden??

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 13:09

Kan het PTMD zijn?!

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 13:10

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 13:18

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 13:23

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 13:28

Ja die van 20 cm. Ik wilde er dus eentje doen, maar toen ze zei 17,50 heb ik er 2 meegenomen. En deze heb ik vorig jaar gekocht:

http://www.flowerfeldt.com/des-pots-hap ... vazen.html

De grote, die was toen mega in de sale omdat er een bloemetje beschadigd was. Maar misschien is mijn bloemenwinkel gewoon aan de goedkope kant? Ik ga er wel mee terug, ik kom daar graag dus ik voel me een beetje banketstaaf nu.

Misschien is er een tussenmaat die er niet tussen staat hier?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 13:41

Of misschien heb je een 'namaak' ?

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 13:42

.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 14-07-22 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 13:46

Celiien schreef:
Of misschien heb je een 'namaak' ?

Dit is zeker geen namaak, dit is zeker echte des pots. Voor meer informatie misschien naar Best bellen? Naar hun showroom. Er zijn maar beperkte winkels die mogen verkopen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 14:02

Ik heb hem bij een winkel uit het hogere segment gekocht dus namaak denk ik niet. Weet het wel zeker eigenlijk, het lijkt me stug dat je als winkel de namaak verkoopt tussen het echte spul. Foto uit de openingspost is gemaakt in de winkel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 14:04

Tot zover mijn 'ff een vaasje kopen via internet' avontuur. Hopelijk erf ik ze later :')

Ladyingreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 16:07

Ik heb ook één van die vaasjes. Merk is des pots. Je zou deze winkel: http://bloemenuitaalten.nl/producten/glas-e/ eens kunnen mailen of ze die nog hebben. Ze hebben hier sowieso veel van dit merk. Maar het zijn wel serie's dus het kan zijn dat ze er nu 'uit' zijn.

Ik heb een klein model, die kost denk ik onder de € 20,- inderdaad. Maar ik weet het niet zeker, heb hem gekregen. Er staat trouwens wel een logo op de onderkant, maar deze is van inkt, dus het kan zijn dat die eraf is gesleten bij jouw moeder.

Edit: deze zijn het toch? http://www.flowerfeldt.com/des-pots-cor ... asjes.html prijs is per twee € 29,-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 17:33

Ongetwijfeld hebben die van mijn moeder ook een merkje, maar heeft ze niet gekeken. Ik ben er zondag, dan maak ik wel even een foto.

En nee, die zijn het niet, deze zijn kleiner. Die in jouw link is ook een setje, ik heb gewoon 2 losse gekocht. Ik heb op jouw site wel een tussenmaat gevonden, http://bloemenuitaalten.nl/online-bestellen/aardewerk/ de eerste foto. Nog steeds geen 17,50 maar ook geen 80 euro korting :')

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 17:38

Ik zou inderdaad naar de showroom bellen. Dan weet je meteen hoe en wat.
Als maar een beperkt aantal winkels de vazen mogen verkopen lijkt het me sterk dat je als medewerker niet weet welke prijs er betaalt moet worden voor deze kennelijk redelijk exclusieve vazen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 17:43

Ik denk dat het te midden van de chaos een miscommunicatie is geweest. De pup was ontsnapt, er moest een vracht worden uitgepakt, het was kaasmarkt en ze waren net een minuut open. Het is een flinke bloemenwinkel met 2 verdiepingen, volgens mij stond er een nieuwe dame achter de kassa.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 17:45

lieveli schreef:
Ik denk dat het te midden van de chaos een miscommunicatie is geweest. De pup was ontsnapt, er moest een vracht worden uitgepakt, het was kaasmarkt en ze waren net een minuut open. Het is een flinke bloemenwinkel met 2 verdiepingen, volgens mij stond er een nieuwe dame achter de kassa.

Dat klinkt inderdaad als een flinke choas. :P
Dat stickertje wat op de vazen zit of de foto, stond daar geen prijs op dan?
Ik denk als nog dat het een goed idee is om die Showroom in Best te bellen, dan weet je het vast meteen. Als het echt is dan heb je een enorme korting en zo niet heb je gewoon leuke vaasjes.
Of je gaat terug als de winkel weer open is. Ze zullen vast niet maanden dicht zijn. ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 17:51

Nou aan de echtheid twijfel ik niet. En om de showroom te bellen vind ik ook weer wat. Ik denk dat ik het er maar bij laat en de volgende keer een flinke fooi geef bij een boeketje.

edit: De bloemenwinkel is een officiële dealer, staat op de site van despots zelf.