Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
L_isanne schreef:Ik studeer psychologie in Nijmegen en heb in het eerste jaar ook een negatief studieadvies gekregen. Kwam 2 punten tekort voor mijn BSA. Toch toestemming gekregen van de examencommissie om door te mogen en nu mijn bachelor binnen na 4 jaar.
Bij mijn weten was het toen zo dat je bij een negatief studieadvies de komende 3 jaar geen psychologie mag studeren, maar ik dacht ook niet aan andere universiteiten. Is het zeker beperkt tot Nijmegen?
RelarDevi schreef:Dan kies je voor UvA als dat jou meer trekt. Het is niet alsof het wereld vergaat als je voor de verkeerde uni kiest. UvA en VU zijn allebei leuke universiteiten en zijn allebei toevallig in Amsterdam. Hier kun je prima jouw gevoel volgen.

Kayleigh327 schreef:Geen ervaring met die drie. Ik heb in Tilburg de Bachelor Psychologie gedaan, en ben net afgestudeerd met de Master Economic Psychology. Bachelor was pittig en vond ik niet altijd even interessant. Master wel heel leuk, goede sfeer bij de colleges en als je je best doet goed te doen.
Kim_Evendi schreef:Kayleigh327 schreef:Geen ervaring met die drie. Ik heb in Tilburg de Bachelor Psychologie gedaan, en ben net afgestudeerd met de Master Economic Psychology. Bachelor was pittig en vond ik niet altijd even interessant. Master wel heel leuk, goede sfeer bij de colleges en als je je best doet goed te doen.
Ah dank voor je reactie.
Tilburg heeft nu ook mijn interesse.
Jammer dat het jou niet zo geweldig is bevallen.
Zou je nog meer toe kunnen lichten waarom?
Ik heb in Nijmegen gemerkt dat het eerste jaar nog enorm breed is, dus er kwamen ook vakken voorbij die ik niet interessant vond, ligt het daaraan?