Normaal ben ik nooit zo van mijn priveleven op het internet delen, maar ik wil het toch even kwijt. Want het leven is mooi, prachtig en het leven omarmt je.
Een half jaar geleden is mijn leven drastisch veranderd. Van ruim 5 jaar een relatie en toe aan huisje boompje beestje was ik ineens weer vrijgezel. Een huurhuis, een koophuis. Ik dacht dat mijn leven letterlijk onder mijn voeten vandaan werd gehaald. Het enige waar ik op dacht moment nog aan kon denken was hoe moet ik nu verder.
Na een ingewikkelde uit elkaar gaan met mijn ex, ben ik nu na een half jaar letterlijk bevrijd.
Ik voel mij zo goed. In het afgelopen half jaar heb ik geleerd hoe sterk ik ben, heb ik geleerd dat ik dingen van mij af kan zetten. En bovenal, dat je niet bang moet zijn voor een nieuw leven. Neem invloed waar je het op kan nemen en laat het los als je er geen invloed op kan uitoefenen. Ik weet dat al mijn vriendinnetjes en hun vriendjes geweldige schatten zijn. Alle keren dat zij voor mij klaar hebben gestaan. Hoe mooi is dat! Mijn vrienden zijn mijn echte vrienden. Maakt niet uit hoe vaak je elkaar ziet of spreekt. Als je ze nodig hebt zijn ze er.

En vooral.. maak je dromen waar. Afgelopen half jaar heb ik zoveel dromen waar kunnen maken. En daar ben ik trots op. Strandrit met mijn paard, een crossles en gisteren na al het harde werken en geen makkelijk paard hebben eindelijk ons eerste winstpuntje gereden.
Ik ben trots op wie ik ben, ik ben trots op mezelf dat ik in een half jaar tijd zo goed als mijn leven op orde heb, ik omarm het leven en de manier waarop het mij omarmt. Als ik ook iets heb geleerd van het afgelopen half jaar. Waar een wil is, is een weg en laat je door niemand tegen houden. Alleen jijzelf kan je eigen geluk creeeren. Soms heb je hulp nodig van omliggende factoren, maar uiteindelijk ben je je eigen middelpunt van je eigen succes!
Mijn nieuwe levensboek is geopend, een ander boek is dichtgeslagen en daaruit neem ik mee wat ik mee wil nemen. Maar mijn nieuwe boek. Die kleur ik in op mijn manier en zoals ik dat voor ogen heb, want het leven is veelste mooi om daar geen kleur aan te geven.
Je kunt trots op jezelf zijn want je zult door een heel diep dal gegaan zijn. Hopelijk kunnen anderen zich optrekken aan je wijze woorden en zich realiseren dat er licht is aan het einde van een donkere tunnel
Je doet het echt prima en ook ik ben net als alle bovenstaande personen echt heel erg trots op jou!!!!!