Na regen komt zonneschijn.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Na regen komt zonneschijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 13:25

Dat is wat ze toch altijd zeggen, als je even een dipje hebt.

Normaal ben ik nooit zo van mijn priveleven op het internet delen, maar ik wil het toch even kwijt. Want het leven is mooi, prachtig en het leven omarmt je.

Een half jaar geleden is mijn leven drastisch veranderd. Van ruim 5 jaar een relatie en toe aan huisje boompje beestje was ik ineens weer vrijgezel. Een huurhuis, een koophuis. Ik dacht dat mijn leven letterlijk onder mijn voeten vandaan werd gehaald. Het enige waar ik op dacht moment nog aan kon denken was hoe moet ik nu verder.

Na een ingewikkelde uit elkaar gaan met mijn ex, ben ik nu na een half jaar letterlijk bevrijd.

Ik voel mij zo goed. In het afgelopen half jaar heb ik geleerd hoe sterk ik ben, heb ik geleerd dat ik dingen van mij af kan zetten. En bovenal, dat je niet bang moet zijn voor een nieuw leven. Neem invloed waar je het op kan nemen en laat het los als je er geen invloed op kan uitoefenen. Ik weet dat al mijn vriendinnetjes en hun vriendjes geweldige schatten zijn. Alle keren dat zij voor mij klaar hebben gestaan. Hoe mooi is dat! Mijn vrienden zijn mijn echte vrienden. Maakt niet uit hoe vaak je elkaar ziet of spreekt. Als je ze nodig hebt zijn ze er. :+:

En vooral.. maak je dromen waar. Afgelopen half jaar heb ik zoveel dromen waar kunnen maken. En daar ben ik trots op. Strandrit met mijn paard, een crossles en gisteren na al het harde werken en geen makkelijk paard hebben eindelijk ons eerste winstpuntje gereden.

Ik ben trots op wie ik ben, ik ben trots op mezelf dat ik in een half jaar tijd zo goed als mijn leven op orde heb, ik omarm het leven en de manier waarop het mij omarmt. Als ik ook iets heb geleerd van het afgelopen half jaar. Waar een wil is, is een weg en laat je door niemand tegen houden. Alleen jijzelf kan je eigen geluk creeeren. Soms heb je hulp nodig van omliggende factoren, maar uiteindelijk ben je je eigen middelpunt van je eigen succes!

Mijn nieuwe levensboek is geopend, een ander boek is dichtgeslagen en daaruit neem ik mee wat ik mee wil nemen. Maar mijn nieuwe boek. Die kleur ik in op mijn manier en zoals ik dat voor ogen heb, want het leven is veelste mooi om daar geen kleur aan te geven.

Storm

Re: Na regen komt zonneschijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:32

Dikke knuffel, ik ben enorm trots op je. Het leven begint pas!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:33

Aaaaaahhh Brig wat stom dat je de relatie kapot hebt!
Maar wat fijn dat je de zonnestraaltjes in je leven gevonden hebt! Persoonlijke groei is iets heel moois! En het is je gegund :+:

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:37

Dikke knuffel Brig! Ook ik ben hartstikke trots op je! :+:

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 14:04

Wat een positief verhaal zeg :) Je kunt trots op jezelf zijn want je zult door een heel diep dal gegaan zijn. Hopelijk kunnen anderen zich optrekken aan je wijze woorden en zich realiseren dat er licht is aan het einde van een donkere tunnel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 14:05

Ik ben ook supertrots op je! Je hebt je er mooi doorheen gebikkelt!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 16:32

Je bent een topper, Bri <3 Je doet het echt prima en ook ik ben net als alle bovenstaande personen echt heel erg trots op jou!!!!!
En ik kom snel mee naar Wallie :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 18:55

Heel mooi gezegd! :j Je mag echt trots zijn op jezelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 19:02

Wat heb je dat mooi geschreven. <3
Volgens mij ben je onwijs sterk. :j

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 19:08

Zo lief van jullie :+: ik ben ook zeker trots op mijzelf dat ik zo in het leven sta :)

Ik hoop ook zeker dat mensen beseffen hoe stom het leven soms kan zijn, je altijd nog je eigen baas bent over je eigen leven. En het geluk niet moet laten lopen. Hoe moelijk het soms is :j

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 20:08

Veel plezier met je nieuwe boek! +:)+ om mijn reactie maar in dezelfde sfeer als je post te houden.
En blijf genieten van alles!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 20:15

Ik ben super trots op je Brigitte hoe je de afgelopen periode bent doorgekomen. Je bent zo'n sterke vrouw die zelf de regie over je leven in handen neemt en gaat voor wat je wilt, echt super!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 23:30

Je bent altijd een toppertje geweest, en het is keigoed dat je dat zelf nu ook kan ondervinden. Toch misschien een signaal dat die relatie niet was wat het eigenlijk zou moeten zijn :-)

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 00:07

Ik hoop dat ik er over een half jaar ook zo bij loop. -O-

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 07:46

Iruss94 schreef:
Ik hoop dat ik er over een half jaar ook zo bij loop. -O-

Tuurlijk! Het leven is te mooi om daar niet van te genieten. Het klinkt misschien cliche.l Maar gevoelens slijten en er komen mooie dingen voor terug :(:)

Voor mij is het afgelopen half jaar omgevlogen, niet normaal :n

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 09:23

Wat een mooi stukje tekst om te lezen en fijn dat het weer zo goed met je gaat!

Ik moest (hoe cliché ook) gelijk aan deze denken, volgens mij is die wel voor jou van toepassing!
Afbeelding

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 10:40

En liedjes luisteren. Denk aan Mooi van Marco Borsato. Dat nummer heeft voor mij zoveel betekenis gekregen. :+: