Toetsenbord laptop doet vreemd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Toetsenbord laptop doet vreemd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 20:33

:wave:

Dit bericht is getypt vanaf mijn telefoon, want het toetsenbord van mijn laptop doet vreemd -O-
Ik startte hem net op, typte mijn wachtwoord in en begon te bokken. Toen ik wilde whatsappen op mijn laptop, type hij ineens vreemd? Ik typte een r en ik kreeg er een gratis g bij! Heel aardig van mijn laptop, maar niet de bedoeling. Ik dacht dat opnieuw opstarten wel eens kon helpen, maar nu kan ik niet meer inloggen. Hij typt sommige letters en cijfers met een extra letter of cijfer en ik weet niet of de foute of de juiste er eerst staat. En aangezien het een wachtwoord is, kan ik niet zien waar het misgaat. Ik ben al een kwartier bezig met inloggen, maar het lukt niet!
Recentelijk had mijn Windows 10 wel updates, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft? Heeft iemand een oplossing zodat ik weer fijn verder kan op mijn laptop? -O-

vimer

Re: Toetsenbord laptop doet vreemd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:45

Terug zetten naar fabrieksinstellingen misschien? Of terug naar de winkel.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 20:48

vimer schreef:
Terug zetten naar fabrieksinstellingen misschien? Of terug naar de winkel.

Terug naar de winkel gaat hem niet worden, ding is al een paar jaar oid en gekocht bij de Aldi. Als ik hem terug zet naar fabrieksinstellingen ben ik alles kwijt toch?

vimer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:50

Oh zo. Bij fabrieksinstellingen gaan inderdaad alle bestanden verloren, ik weet niet of laptops ook backups maken.. Is het mogelijk om alles op een USB of harde schijf te zetten?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 20:51

vimer schreef:
Oh zo. Bij fabrieksinstellingen gaan inderdaad alle bestanden verloren, ik weet niet of laptops ook backups maken.. Is het mogelijk om alles op een USB of harde schijf te zetten?

Nee, want ik kan dus niet inloggen...

vimer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:55

Dat weet ik het ook niet, sorry. Veel succes!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 20:57

Hmm, een vriend raadde aan om er even in te blazen en hem op de kop te houden en dan schudden. Wonderbaarlijk genoeg kon ik fatsoenlijk inloggen :')

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:59

Heb je het toetsenbord op nederlands of amerikaans sraan?
Rechts onderin staat een icoontje van een toetsenbord als het goed is. En daar kan je het na kijken.
Ik heb het ook eens gehad en toen stond het op Nederlands ivm Amerikaans (of was het engels? Typ nu ook via telefoon dus kan het niet na kijken)

Edit. Ik zie al dat het een vuil probleem moet zijn geweest.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 21:01

Eerste wat in mijn op kwam is idd vuil! je wilt niet weten wat er allemaal in je toetsenbord leeft ;) ;)

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 21:03

Zou kunnen dat er vuil onder de toetsen zit en dat je daardoor meerdere toetsen te gelijk indrukt. Dan helpt schudden, of er met een doekje / wattenstaafje etc over heen. Bij sommige toetsenborden kan je de toetsen er makkelijk uithalen en eronder schoonmaken.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 21:07

Chasey schreef:
Eerste wat in mijn op kwam is idd vuil! je wilt niet weten wat er allemaal in je toetsenbord leeft ;) ;)

Nee, dat wil ik ook niet _O-

Vind het wel bijzonder dat het bij werkelijk elke toets was, zelfs bij de toetsen die ik nooit gebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 21:08

Kan je de toetsen eraf halen?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 21:12

Danique schreef:
Kan je de toetsen eraf halen?

Vast wel, maar hij is sowieso al aan vervanging toe, dus daar ga ik me niet meer aan wagen. Ik hoop dat hij het nog iets langer trekt tot ik een nieuwe heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 21:12

Dit heb ik ook gehad, volgens mij had ik drinken over m'n toetsenbord laten vallen ofzo.
Paar dagen er niks mee gedaan en laptop uit gehad en daarna deed ie het opeens weer.

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 21:39

Heb je er toevallig drinken over laten vallen (of iets anders wat tussen de toetsen kan zitten)? Toen ik mijn thee er over heen liet vallen type hij ook de raarste dingen. :')
Kan het ook niet zijn dat je zelf een nederlands toetsenbord hebt (kwa stickers) en dat je de instellingen (perongelijk) op een ander soort toetsenbord hebt gezet? Dan zitten de letters op andere plekken.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 21:49

Athelas schreef:
Heb je er toevallig drinken over laten vallen (of iets anders wat tussen de toetsen kan zitten)? Toen ik mijn thee er over heen liet vallen type hij ook de raarste dingen. :')
Kan het ook niet zijn dat je zelf een nederlands toetsenbord hebt (kwa stickers) en dat je de instellingen (perongelijk) op een ander soort toetsenbord hebt gezet? Dan zitten de letters op andere plekken.

Nee, hij heeft een paar dagen niks staan doen op mijn bureau, want ik was ziek. Daarvoor was er niks aan de hand. En het kwam verder wel overeen, ik typt gewoon meerdere letters op hetzelfde moment :+
Waarschijnlijk dan toch vuil.