Vacuumzakken mét gat voor stofzuiger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Vacuumzakken mét gat voor stofzuiger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-16 16:43

Hai bokkers!

Ik heb al eventjes gekeken op bokt, maar daar kon ik het niet vinden.

Ik ga over twee weken op vakantie en aangezien ik mijn eigen kussen wil meenemen, is m'n kleine koffertje is te klein geworden (of ik heb teveel spullen, dat kan natuurlijk ook :Y) ). Nu kwam mijn reisgenootje met het idee om m'n kussen in zo'n vacuumzak te stoppen, prima maar door het diverse aanbod zie ik door de bomen het bos niet meer haha.

Dus heeft bokt voor mij dé ideale tip voor de fijnst werkende vacuumzak die ik zou kunnen gebruiken? Daar zullen jullie me erg blij mee maken haha :D

Groetjes!

Suusie22

Re: Vacuumzakken mét gat voor stofzuiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:49

Denk eraan dat je op plaats van bestemming dan ook een stofzuiger tot je beschikking moet hebben :)* hou hier rekening mee

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:52

Die heb ik een keer gekocht bij de xenos, kon je met de stofzuiger doen maar ook gewoon flink rollen en samenknijpen. Kostten ook weinig!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:52

Suusie22 schreef:
Denk eraan dat je op plaats van bestemming dan ook een stofzuiger tot je beschikking moet hebben :)* hou hier rekening mee

Kun je die ook niet gewoon vacuüm zuigen :)*

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:53

Amiigo schreef:
Suusie22 schreef:

Kun je die ook niet gewoon vacuüm zuigen :)*

:')

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:54

Ik heb laatst een aardige voorraad zakken bij de Kruidvat gekocht, waren 3 euro voor 2 zakken en werken prima.

Zelf vacuüm zuigen lijkt mij nog wel een uitdaging hoor zonder stofzuiger, je mond moet dan wel helemaal om dat 'gat' heen.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:57

Bij de blokker verkopen ze die. Heb ze zelf ook altijd voor de vakantie ideaal. Soms heeft kruitvat ze wel is of lidl.

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 17:29

Ik heb ze laatst bij IKEA gekocht. Zijn wel hele grote trouwens, heb er mooi mijn winterdekens ingedaan! :D

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 17:32

ingaa schreef:
Ik heb laatst een aardige voorraad zakken bij de Kruidvat gekocht, waren 3 euro voor 2 zakken en werken prima.

Zelf vacuüm zuigen lijkt mij nog wel een uitdaging hoor zonder stofzuiger, je mond moet dan wel helemaal om dat 'gat' heen.

Is niet zo groot hoor, dat gaat best makkelijk, en het overgrote deel rol je er al uit door de zak op te rollen

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 17:34

Ik heb er wel eens van de Lidl gehad. Zonder stofzuiger is er ook wel aardig wat volume uit te halen, maar bij lange na niet zoveel als met stofzuiger. Neem trouwens voor de zekerheid een reserve zak mee, bij mij willen ze wel eens lek gaan.

Overigens zie ik mezelf zo'n zak nog niet zelf vacuüm zuigen. In ieder geval bij lange na niet zo vacuüm als met een stofzuiger.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 17:38

Hou ook rekening met het gewicht. Zonde als je bij moet betalen omdat de koffer veel te zwaar is geworden.

Edit: zie dat het alleen om een kussen gaat.

Maar zon zak kan je ook redelijk vaccuum krijgen door het strak op de rollen en dan dat gat af te sluiten.

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 17:42

Action heeft ze ook, met een geurtje....Nou gaat het mij niet om het geurtje maar om het formaat. Die zijn 60x80 meeste zakken zijn veel groter dus onhandiger

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-16 18:01

ingaa schreef:

Het is niet de bedoeling dat is dat ga doen hoor :'). Gewoon met de stofzuiger, niet moeilijker doen als het makkelijk kan haha

eilleen333 schreef:
Hou ook rekening met het gewicht. Zonde als je bij moet betalen omdat de koffer veel te zwaar is geworden.

Edit: zie dat het alleen om een kussen gaat.

Maar zon zak kan je ook redelijk vaccuum krijgen door het strak op de rollen en dan dat gat af te sluiten.

Bedankt voor de tip! Ik ga eerst de koffer inpakken en wegen enz. Om vervolgens het Vacuum te maken, dus dat moet goedkomen.

Suusie22 schreef:

Dat lijkt me niet meer dan logisch haha, maar bedankt voor de tip! Ze hebben een pompje die ze daarvoor gebruiken, dus dat komt goed.

Voor de rest, iedereen bedankt voor de verschillende tips! Ik zal eens gaan rondneuzen :)

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 18:05

badeendje schreef:
ingaa schreef:

Is niet zo groot hoor, dat gaat best makkelijk, en het overgrote deel rol je er al uit door de zak op te rollen

Dan hebben wij andere zakken, of jij een grotere mond :D

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 18:11

Bij de blokker heb je ze ook te koop!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 18:48

Ik heb ze voor de vakantie bij de action gehaald. Die heeft 2 verschillende maten in een doos. In de kleinste paste zelfs een 2 persoons zomer dekbed.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 19:23

ingaa schreef:
badeendje schreef:

Dan hebben wij andere zakken, of jij een grotere mond :D

:D _/-\o_

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 19:40

Ik heb ze bij de hema gekocht. Zal niet de goedkoopste versie zijn maar in verschillende maten te krijgen en paste prima in mijn handbagage koffer.