Opgelicht op MP door *knip*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

Opgelicht op MP door *knip*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-16 16:20

Afgelopen vrijdag heb ik een telefoon gekocht via marktplaats. Echter nadat ik het geld had overgemaakt kreeg ik ineens geen reactie meer van die persoon. Aangifte gedaan en marktplaats op de hoogte gesteld. Ja hoor, blijkt meneer meerdere klachten te hebben verzameld. Zijn account is verwijderd, maar ja of dat helpt...
Hij deed zich voor als *knip*, of dat z'n echte naam is...wie weet. Hij zou uit *knip* komen.

Volgens de ING (mijn bank en ook die van de oplichter) moet er 3 keer melding zijn gemaakt van oplichting op dat nummer om de rekening te kunnen blokkeren. Ik hoop dus dat er meer mensen zijn die door deze eikel zijn gepakt en dit lezen. Wie weet kunnen we met meerdere mensen iets voor elkaar krijgen.

Voor het mobiele nummer dat hij heeft gebruikt en z'n IBAN, alsmede andere persoonlijke gegevens mag je een pbtje sturen. Ik weet namelijk niet of je dat hier neer mag zetten.
Laatst bijgewerkt door Murthul op 21-07-16 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: persoonlijke info verwijderd

Murthul

Re: Opgelicht op MP door Jan Holleboom uit Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:31

Dit soort waarschuwingstopics zijn niet toegestaan, ik zal dan ook een slotje plaatsen en de persoonlijke info uit de openingspost halen.