Ik heb pas mijn telefoon in de (op water na nog lege) WC laten vallen. Enorm balen natuurlijk en hij is dan ook hartstikke dood nu
. Omdat het nog helemaal geen oude telefoon was wilde ik hem laten maken en omdat ik er heel huiverig voor was om hem zelf met de post op te sturen heb ik hem naar een winkel in de buurt gebracht. Bij deze winkel is me door 3 verschillende medewerkers, waartegen ik eerlijk had verteld dat de telefoon in de WC was verzopen, verteld dat mijn telefoon door het reparatie bedrijf onderzocht zou worden en wanneer hij niet te repareren was omgeruild zou worden voor ongeveer 80% van de nieuwprijs. Een van de medewerkers zei nog tegen me "meer dan de helft van de vrouwen die hier komt met een telefoon met waterschade hebben hem uit hun kontzak in de WC laten vallen".
Nu ontving ik echter toen de telefoon bij het reparatie centrum was aangekomen eigenlijk bijna direct het bericht "Ivm hygiene wordt u telefoon niet opgenomen of omgewisseld" met bijgevoegd een offerte voor een nieuwe die nog duurder was dan de prijs van de telefoon in de meeste winkels (het is wel iets lager dan de adviesprijs maar bij lange na geen 20%) en om onverklaarbare reden dan ook nog 47,- aan kosten bij kwamen voor arbeid en administratie
. Zoals ik dat bericht begrijp is er dus niets met mijn telefoon gebeurt, gezien de tijdspanne waarin ik bericht kreeg lijkt dat me ook wat onwaarschijnlijk dat iemand er wel naar gekeken heeft.Omdat ik de hoop nog niet opgegeven heb dat mijn telefoon nog te maken valt wil ik hem eigenlijk gewoon terug. Echter moet ik om mijn telefoon terug te krijgen nu wel gewoon onderzoekskosten betalen. Eerlijk gezegd vind ik dat niet erg redelijk omdat ik niet het idee heb dat ze iets onderzocht hebben en ze me ook wel van te voren hadden mogen vertellen dat ze dan niet van plan waren, want dan had ik hem uiteraard niet opgestuurd
. Moet ik deze onderzoekskosten nu betalen of kan ik hiertegen nog wat ondernemen?Groetjes

.
Kosten hoor je volgens mij van te voren te weten, dus ik vermoed dat het daar vanaf hangt.