Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

We doen elke dag boodschappen, en hebben amper voorraad in huis. We hebben wel een heel goed sociaal netwerk, dus ik zou daar wel voor hulp aan kunnen kloppen
Wilawander schreef:Wij zaten al eens 5 dagen zonder en daarna 2 weken op een noodstroom agregraat van het leger. Hebben we prima overleeft.

en verder staan alle kampeer spullen boven, koken gaat lukken en lampjes genoeg!
(leuk topic
)
)
(was hier ook maar iets van een uurtje of zo). Bij normale stroomuitval bedenk ik trouwens altijd hele briljante dingen; ik wilde iets met de pc doen en dat ging natuurlijk niet, dat de tv het dan ook niet doet snapte ik dan ook nog wel, 'dan gaan we wel een dvd kijken' bedacht ik toen heel snugger en dan ook nog écht heel even van jezelf vinden dat je heel slim bezig bent
. Toen ik was bijgekomen van mijn eigen suffigheid ben ik gewoon maar lekker een boek gaan lezen.
maar wij redden ons wel grote hout opslag en een grote bank waar je op kan slapen bij de haart ook een bbq op kolen/hout en we hebben wel wat drinken in huid maar in uiterste nood kunnen wij water uit de sloot halen en destilleren maar liever niet
Kippetjes dus verse eitjes. Kaarsen zat, en ook zaklampen. En natuurlijk een aggregaat voor de boerderij, want koeien met de hand melken lukt je niet meer elke dag. Een kast vol spelletjes en leesboeken.