Alleen, als student zijn ze uiteraard wel erg prijzig nieuw. Nu weet ik dat ze bij leapp de refurbished laptops verkopen, maar is dit wel een goed idee? Ik ben eigenlijk bang om alsnog een miskoop te doen en dan achteraf toch beter nog even door had kunnen sparen. In principe kan ik een refurbished wel aanschaffen en zou ik voor een nieuwe gewoon nog door moeten sparen.
Ik hoef niet per sé een hele nieuwe, maar wil wel graag dat hij nog even mee gaat en het gewoon goed doet. Apple gaat bij mij sowieso al langer mee als allerlei andere merken, dus wat dat betreft durf ik het wel aan. Het is overigens niet zo dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, ik ben ook best bereid om verder te sparen. Maar een goedkopere oplossing zou toch fijn zijn

Kortom, heeft er iemand ervaringen met refurbished ten opzichte van nieuw? Of andere tweedehandse of goedkopere opties?

6%! Krijg je bij Apple zelf maar bij Amac bijvoorbeeld ook.
Normaal maakt me dat niet veel uit, maar dit gaat toch om veel geld
) ik het geld niet om een nieuwe te betalen. Ik heb voor mijn studie een gebruikte MacBook Pro bij Macbizz gekocht. Volgens mij heb je op elk product een bepaald garantietermijn.. Tot nu toe nog helemaal geen problemen gehad en ik ben nog steeds blij met mijn keuze!