Nu moet ik het zonder haar doen...
Voel me erg bah hierover... Ook wat geruststellende gesprekjes gehad maar steeds was het licht snikken... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Voel me erg bah hierover... Ook wat geruststellende gesprekjes gehad maar steeds was het licht snikken... Goof schreef:HD, misschien is het leuk om met haar afscheid een leuk aandenken van jezelf te geven. Gezien je tekenkunsten; maak iets moois voor haar!
Ketaki schreef:Goof schreef:HD, misschien is het leuk om met haar afscheid een leuk aandenken van jezelf te geven. Gezien je tekenkunsten; maak iets moois voor haar!
ik heb zelf ook begeleiding, en geloof dat het niet toegestaan is, dat een client iets meegeeft aan begeleiders als ze weggaan.
![]()
![]()
iig niet bij de instantie waar ik bij zit, mag dat

Het is nooit leuk als je afscheid moet nemen als je een vertrouwensband hebt. En soms heb je met een iemand gewoon meer een klik dan met anderen. Ik kan me voorstellen dat de omslag moeilijk voor je is.
smurffie schreef:Ketaki schreef:Iets van financiële waarde mogen wij niet aannemen, maar iets zelf gemaakts of een wat ik kreeg een flesje badschuim mag vaak wel. Het is meer het gebaar, dat mag. Maar geen dure dingen, ook uit bescherming voor beide partijen.