ontslag nemen: bij wie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HappyBuddha

ontslag nemen: bij wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 20:52

Beste bokkers,

2 jaar geleden ben ik begonnen met werken bij een grote supermarkt. Ontzettend leuke tijd gehad, leuke collega's, leuke baas. Ongeveer een half jaar geleden ben ik overgeplaatst naar een andere winkel in de supermarkt zelf, dus niet de supermarkt maar wel onder dezelfde retail organisatie. Ook hier heb ik het erg naar mijn zin, het werk past ook beter bij mij. Nu ben ik dus op contract nooit overgeplaatst naar de andere winkel, maar sta ik op contract dus nog bij de afdeling waar ik werkte bij de supermarkt, ondanks dat ik daar al wel 4 maand weg ben. Ik heb hier meerdere keren om gevraagd om dit te veranderen, zowel bij mijn vorige "baas", als mijn huidige baas als de retail groep zelf, maar dit is nooit gebeurd. Nu wil ik hier dus na de zomervakantie gaan stoppen wegens verschillende redenen waaronder school/stage, maar waar moet ik het nu aangeven? Normaal gesproken doe je dit bij je leidinggevende maar wie is dit in dit geval?

Sophie

Dammie

Re: ontslag nemen: bij wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 20:59

Bij de werkgever die op je contract staat, want dat is formeel nog je baas.
Tegen je huidige baas zeg je gewoon dat je opgezegd hebt.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 21:36

Wat Dammie zegt :j

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 11:58

Ik zou even naar je leidinggevende nu gaan, vaak wordt er in die grote branches met overplaatsingen niet gewijzigd op je contract. Dus gewoon naar je baas nu en die zet het door naar het hoofdkantoor en hun afdeling P&O