Sorry als dit verkeerd staat, ik ben niet zo thuis in het niet paardengedeelte van bokt
Samen met mijn vriend hebben we in December en stuk land gekocht van 15 are (ong. 35 bij 45 meter), waar we vanaf volgende lente ons huis op gaan bouwen. Het stuk grenst aan een enorm bos en er is net een zandweg aangelegd naar het stuk land, er is nog geen water of elektriciteit.
Het punt is dat het enorm begroeid met bosjes, waardoor er nogal wat vliegen zitten. Ondanks dat we pas volgend jaar gaan bouwen, zouden we nu al wel wat met het land willen doen, gewoon voor de leuk
Het liefst halen we die irritante bosjes weg, maar hoe? Daarvoor zouden we ook graag willen weten welke planten dit zijn, wij hebben namelijk geen idee.
Om een beeld te scheppen een foto van google maps: het groene is waar de meeste bosjes zijn:

Deze planten om precies te zijn:

De rest van het stukje land:

We kunnen zo'n ding op benzine huren en daarmee maaien, maar dan gaat de wortel er niet uit en lijkt me dat het zo terug groeit? Of alles er met de hand uit trekken, of toch alles af laten graven.. En wanneer? Einde van de zomer, zodat het minder snel teruggroeit?
In ieder geval lijkt het me handig om te weten wat plant het is. Dus ik hoop dat iemand hier een idee heeft