De laatste tijd begint het bij mij weer steeds meer te kriebelen, lekker aan de bak! En dan niet de snelle, binnen tien minuten klaar en in de oven maar de dingetjes waar je echt mee aan de slag kunt. Nou heb ik in de afgelopen jaren al heel wat recepten uitgeprobeerd, de ene keer heerlijk, dan lekker, dan ronduit smerig. Daarom was ik benieuwd naar ervaringen van bokkers! Wat is jullie lekkerste, beste, meest indrukwekkende bakrecept? Kunnen we elkaar een stukje op weg helpen met nieuwe inspiratie!
Je hoeft er niet voor te bakken, maar ze zijn wel heel lekker: slagroomtruffels! Dit zijn tot nu toe de lekkerste (vind ik persoonlijk) die ik heb gemaakt.
New York Chocolate Whiskeycake, jummmmie! Net nog de whiskeycreme (met een flinke scheut extra whiskey) gemaakt voor op een doodnormale brownie. Ben zelf niet eens een echte whiskey-fan maar deze sla ik nooit af. Verkijk je overigens niet op het recept, de hoeveelheden zijn enorm, voor een 'normale' cake gebruik ik ongeveer een kwart anders is het een enorm bakbeest hihi.