Samsung addwash wie o wie weet hoe die werkt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

horlynnses

Samsung addwash wie o wie weet hoe die werkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 12:05

Goedemiddag bokkers,

Jullie kennen hem inmiddels vast wel, de reclame van de wasmachine van Samsung´De addwash'.
Echter snap ik het concept niet van deze volgens samsungs geweldige wasmachine, ben ik nou de enige of lopen meer bokkers tegenaan?
Het werkt toch niet wanneer je een wasje draait dat je tijdens het programma er nog meer wat was bij gooit. Het lijkt mij onhygiënisch je wast immers de toegevoegde kleding minder lang.
Waarom zou je deze wasmachine kopen, wat is de toegevoegde waarde hiervan?

Wie o wie kan mij antwoord geven!

https://www.youtube.com/watch?v=nxm9LFHU5lA
Het gaat om deze reclame

Groetjes,

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:08

Ik heb ernaar gekeken omdat ik een nieuwe wasmachine moest, maar je bijvoorbeeld aan het begin van het programma toevoegen. Als hij nog aan het spoelen is dus, dan maakt het qua hygiëne niet uit. Als je nog een verdwaalde sok of onderbroek ofzo vindt op de trap. Of toch dat ene shirtje nog toe wil voegen bijvoorbeeld.

Daarnaast kan je door dat deurtje eventueel extra wasverzachter toevoegen óf bijvoorbeeld overhemden of andere kleding juist eruit halen die niet gecentrifugeerd mogen worden.

Overigens kunnen andere machines dit ook gewoon. Ik was laatst een theedoek vergeten toe te voegen, wasmachine stond nog geen 5 minuten aan. Gewoon op pauze zetten, dan gaat hij water wegpompen en kan je de deur gewoon open maken :+

Ik heb die Addwash niet genomen omdat ik van meerdere kanten hoorde dat hij motorisch niet zo goed is.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:10

Je moet natuurlijk niet in de laatste 5 minuten er nog wat bij in gooien. Ik kom regelmatig, nadat de wasmachine zo'n 30 seconden aan staat, nog verloren sokken tegen. Dan moet ik de wasmachine weer uit zetten, tijd wachten, erbij gooien en weer opnieuw aan zetten. Kom maar door, ik zie het nut er dus wel van in!! :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:10

Wat ik nog veel suffer vind aan de hele reclame is a het feit dat de man de vieze was aan vrouw geeft en niet even zelf de zooi erin gooit. Dat je de machine met je telefoon op stop moet/kunt zetten. Wat is daar nu de toegevoegde waarde van. De spullen moet je toch bij de machine erin doen. 8)7

En ja ik sta ook wel eens met wat was nog. Kwestie van als hij net is gestart inschatten of water niet te hoog staat. Machine op pauze even wachten zooi erin en weer aanzetten.

En nee mij lijkt het ook niet handig om bij bv een 40 graden was iets met grasvlekken erin te gooien. Die doen het beter met even voorweken in koud water. Kan me niet voorstellen dat het erg fris is iets dergelijks bv kwartier voor einde er nog in te gooien dsn wacht dat wel op een volgende was of wordt het handwas,

Warboel

Re: Samsung addwash wie o wie weet hoe die werkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:01

Mijn wasmachine heeft ook een app, daar kan ik aangepaste programma's mee downloaden :j super handig. Programma's die je niet vaak gebruikt bijvoorbeeld. Voor donsdekens, of regenkleding (speciaal programma om de waterafstotende laag intact te houden), of zwemkleding om chloor eruit te wassen.

Ik kan 'm er dan weer niet mee uit/pauze zetten. Wel aan :+
Maarja, zat erbij en het is een fijne wasmachine dus ik waarom zou ik het dan niet gebruiken :D

Goof

Re: Samsung addwash wie o wie weet hoe die werkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:03

Ik vraag me af of je, als je afhankelijk bent van die ene sok die je nog even moet toevoegen aan de was, je niet beter gewoon een extra paar kunt kopen zodat je gewoon genoeg hebt.
Ik zie werkelijk het nut niet in van de mogelijkheid om was toe te voegen.
Als ik iets vergeten ben gaat het met een andere was mee, jammer dan.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:08

karuna schreef:
Wat ik nog veel suffer vind aan de hele reclame is a het feit dat de man de vieze was aan vrouw geeft en niet even zelf de zooi erin gooit. Dat je de machine met je telefoon op stop moet/kunt zetten. Wat is daar nu de toegevoegde waarde van. De spullen moet je toch bij de machine erin doen. 8)7

En ja ik sta ook wel eens met wat was nog. Kwestie van als hij net is gestart inschatten of water niet te hoog staat. Machine op pauze even wachten zooi erin en weer aanzetten.

En nee mij lijkt het ook niet handig om bij bv een 40 graden was iets met grasvlekken erin te gooien. Die doen het beter met even voorweken in koud water. Kan me niet voorstellen dat het erg fris is iets dergelijks bv kwartier voor einde er nog in te gooien dsn wacht dat wel op een volgende was of wordt het handwas,

Dat kan helaas bij veel wasmachines niet meer.
Zodra het programma is begonnen kun je wel pauzeren.. maar dan gaat niet de deur van het slot.
Daarvoor moet je de wasmachine op stop zetten... paar minuten wachten en na toevoegen weer op aan zetten (en begint het programma weer van voor af aan).. dus eerst leegpompen en dan weer nieuw water erin).

Ik heb een Samsung (Eco Bubble) en hoef nooit wat in de week te zetten.
Krijg tot nu toe alles schoon (en ja heb best wel vieze kleding).

Uitzetten kan... maar je krijgt ook een berichtje als de was klaar is of als er een probleem is (bv als de pomp niet kan draaien door vuil/muntstuk oid).

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:14

Mij lijkt het ook niet erg logisch. Bij mijn wasmachine kan ik in het begin van het programma de machine nog op pauze zetten, de deur openen en wat toevoegen. En dat gaat best snel eigenlijk, ik hoef niet te wachten. Op een gegeven moment kan dat niet meer en het lijkt me dat daar een reden voor is. Dan wacht die ene sok maar op de volgende was, jammer dan.
Laatst bijgewerkt door JoT op 06-07-16 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:19

Mij overkomt het regelmatig, dat ik m'n was weer terug in de wasmand gooi na uitsorteren en dat ik dan toch nog iets 'zwarts' oid tegenkom wat eigenlijk in de wasmachine had moeten zitten. Maar ik heb denk ik een bijzondere wasmachine want die van mij kan ik bijna direct open maken nadat ik op de ontgrendelknop heb gedrukt. Bij de wasmachine van mijn ouders duurde het idd even voordat je het deurtje open kon maken dus dan zie ik het voordeel van addwash maar bij die van mij absoluut niet.

Oh mijn wasmachine is trouwens wel vrij oud, misschien ligt het daaraan...