Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik moest mij identificeren
heb mijn Schiphol pas maar laten zien, ging ze nog moeilijk doen ook. Ik hoef mij officieel niet eens meer te identificeren
... Mafkezen... Was de appie op de luchthaven zelf overigens
Thirza schreef:Een jaar of 10 geleden (ik ben 31) wilde ik ook wat alchohol halen voor m'n vader. Laat ik bij het afrekenen mijn rijbewijs zien. En toen ging ze nog opzoek naar mijn geboortedatum en ging uitgebreid zitten rekenen.
Ik dacht echt kom op zeg, je moet 18 zijn om je rijbewijs te kunnen halen![]()
Thirza schreef:Een jaar of 10 geleden (ik ben 31) wilde ik ook wat alchohol halen voor m'n vader. Laat ik bij het afrekenen mijn rijbewijs zien. En toen ging ze nog opzoek naar mijn geboortedatum en ging uitgebreid zitten rekenen.
Ik dacht echt kom op zeg, je moet 18 zijn om je rijbewijs te kunnen halen

'
) suus_pepper schreef:Thirza schreef:Een jaar of 10 geleden (ik ben 31) wilde ik ook wat alchohol halen voor m'n vader. Laat ik bij het afrekenen mijn rijbewijs zien. En toen ging ze nog opzoek naar mijn geboortedatum en ging uitgebreid zitten rekenen.
Op je 16e mag je scooter rijden. Zelfde pasje
suus_pepper schreef:Thirza schreef:Een jaar of 10 geleden (ik ben 31) wilde ik ook wat alchohol halen voor m'n vader. Laat ik bij het afrekenen mijn rijbewijs zien. En toen ging ze nog opzoek naar mijn geboortedatum en ging uitgebreid zitten rekenen.
Op je 16e mag je scooter rijden. Zelfde pasje
Celiien schreef:Thirza schreef:Een jaar of 10 geleden (ik ben 31) wilde ik ook wat alchohol halen voor m'n vader. Laat ik bij het afrekenen mijn rijbewijs zien. En toen ging ze nog opzoek naar mijn geboortedatum en ging uitgebreid zitten rekenen.
Ik dacht echt kom op zeg, je moet 18 zijn om je rijbewijs te kunnen halen![]()
Dats de crux: niet meer