Al regelmatig hebben we het gehad over samen wonen. We hadden grootse dromen bij een knus appartement en allerlei ideeën over waar dat dan zou zijn.
Na een moeilijke financiële maar ook emotionele periode waarbij Gerard zijn bedrijfje heeft gesloten en ik mijn moeder ben verloren, lijkt ons geluk zich langzaam weer een weg naar boven te banen. Gerard vond een goede baan en ook ik krabbel langzaam weer op.
We hadden een jaar geleden nooit kunnen geloven dat we in maart dit jaar aan tafel zouden zitten met een makelaar om een potentieel huis te bespreken.
We konden ineens kopen! En nog een tweekapper ook. Al die jaren sparen en extra lang thuiswonend gebleven wierp toch zijn vruchten af.
We zijn verliefd geworden op het dorpje Sterksel, gemeente Heeze/Leende. Daar zijn ze volop bezig met de nieuwbouw van een prachtige groene wijk. Het lijkt wel een vakantiepark! En wij hebben er een huis!
Inmiddels is er al een hoop geregeld maar het blijft me duizelen. Gisteren is de bouw begonnen en zijn we uiteraard gauw even gaan kijken!

Wanneer is de verwachte opleverdatum? 

)