Ayasha schreef:Aldi stuurt gewoon op en medion lost het dan even beroerd op of ze sturen je gewoon door naar medion. Been there, done that. Meerdere keren, die wat ik nu heb is gered door een handige vader en is de laatste. Zelden zo'n slechte service gekent en mijn vader helpt verschillende mensen ve familie met die laptops. Het is elke keer dezelfde miserie. Hij raad ze ook iedereen af die hem om raad vraagt (paps is goed met IT) omdat de schijven vaak sneuvelen en medion nul klantvriendelijkheid heeft.
tuurlijk stuurt aldi het op naar medion...maar als het niet naar tevreden word opgelost kun je dus wel weer klagen bij de aldi en eisen dat het goed word opgelost.....
(alleen je moet wel mondig genoeg zijn en als dat niet werkt je rechtsbijstand inschakelen....)
je met een kluitje het riet in laten sturen wat veel mensen doen..tja tuurlijk proberen ze dat...ze willen geen kosten aan je...maar je moet er zelf neit in trappen
Ik heb zelf overigens een HP probook.
(overigens moet je eens goed nagaan als je de speficatie;s van de medion na gaat lopen en je zou diezelfde loslopen..dan kom je stukken duurder uit...wat dus al betekend dat medion er afgekeurde meuk in stopt............)
je kunt niet een core i7 verwachten in een laptop van 400 euro....(als ie los al 350 kost...)