Zoektocht naar nieuwe laptop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MagicMuffin

Zoektocht naar nieuwe laptop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 12:52

Hallo allemaal,

Ik heb bokt haar hulp nodig want ik wil graag een nieuwe laptop. Het probleem is dat ik niks van laptops weet. Op het moment heb ik een Hp pavillon (volgens mij) van 4 jaar oud. Hij reageert traag, heeft zich vandaag spontaan 3x opnieuw opgestart en de wifi verbinding verbreekt steeds, dus ik ben er zat van.

Wat zoek ik:
- Een laptop
- Fatsoenlijk toetsenbord met touchpad
- Mogelijkheid om CDtjes erin te doen

Wat wil ik ermee doen:
- Internetten, online spelletjes enzo
- Simpel foto's bewerken
- Muziek / films downloaden
- Spellen spelen zoals Sims 3 + uitbreidingen / life is strange
- Nieuwe spellen kunnen downloaden via steam/origins. (Voor de echte 'grote' spellen heb ik een xBox, dus dat hoeft niet op de laptop)

Mijn budget:
€400

Graag hoor ik jullie advies :)

Irisjeeh1999

Re: Zoektocht naar nieuwe laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 13:01

wij hebben hier een HP ProBook 6560b, geen idee hoe veel hij gekost heeft, maar kan vrijwel alles hebben. Hier staat de sims middeleeuwen op, sims 3 en 4 hebben hier ook al op gedraaid en ook steam doet het.
Verder staat sony vegas pro er op, wat ie ook goed kan handelen. Films e.d downloaden nog nooit gedaan, wel muziek via mp3 to youtube, doet het ook gewoon.
Internet pakt deze niet zonder een usb dingetje waarmee hij de internet oppikt of kabel, maar volgens mij ligt dat aan iets wat deze laptop heeft opgelopen. Anders kan zo'n usb aansluiting wel een oplossing zijn, dan pakt hij de wifi erg goed.