"Hexagon shelf" waar in NL te koop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vithou

"Hexagon shelf" waar in NL te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-16 20:57

Bokkers HELP! %)

Ik heb mijn oog laten vallen op een bepaald soort 'boeken'plank, namelijk een zeshoekige (ookwel hexagon), driehoekig mag ook eventueel. Ik kan ze alleen op etsy vinden maar dan zijn de verzendkosten bij bijna allemaal duurder dan het hele ding zelf. Dus ik vroeg me af, misschien weet iemand van jullie waar ik deze in NL of online kan krijgen? Ik zie ze op internet vooral of heel duur (100+ eu), of uit een ver land of DIY.. (en ik beschik niet over de middelen om te do it yourself-en :+).

Maar je zou toch denken dat ze ook wel op een makkelijkere en goedkopere manier te krijgen zijn in NL, dus ik hoop heel erg dat iemand me kan helpen *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

DearLove

Re: "Hexagon shelf" waar in NL te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:00

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:01

Blokker heeft iets wat er op lijkt en volgens mij de ikea ook

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:03

Misschien zelf knutselen of laten knutselen? Zie op Facebook zovaak mensen voorbij komen die van die wandborden of weet ik het wat maken. Denk ook dat mijn vader eventueel op mijn werk zoiets zou kunnen organiseren (hij werkt met mensen met een beperking en maken vanalles uit hout). Ik weet alleen niet hoe druk hij het op het moment heeft.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:03

Die zijn heel leuk!! Ga ik even onthouden!

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:04

Bij xenos ? Vindt dit echt iets voor hun .
En anders leen bakker ?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:05

Bij de meeste doe-het-zelf-winkels kun je je planken wel laten zagen, hoef je het alleen nog maar in elkaar te zetten ;)

Ziet er leuk uit!
En kinderlijk eenvoudig te maken :j

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:08

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-16 21:09

DearLove schreef:

Ik zoek eigenlijk iets zonder achterkant, maar dit is zeker een goed alternatief! Heel erg bedankt, weet nu ook dat ik op wandkastje moet zoeken, wist niet hoe ik ze in het nederlands moest noemen want ene boekenplank is het niet echt :')

Faunty: Ja klopt! Ze hadden ze in januari bij de Xenos, ben ik net achter gekomen, maar ze hebben ze niet meer ;( Althans ik zie ze nergens op de site meer staan..

xxxlottie: zelf knutselen gaat hem niet worden, je hebt echt zo'n speciale zaag nodig om ze precies 30 graden te zagen e.d. en daar beschik ik niet over..

daffie1986: bij de ikea hadden ze ze niet, volgens de medewerker daar, en op de site zie ik ze ook niet.. Blokker ga ik even langswippen maandag, thanks voor de tip! :j

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-16 21:10

KoudbloedKim schreef:
http://www.urbindsign.nl/a-40967826/lou ... t-hexagon/ :)
Dan misschien zelf nog even verven.

Goed gevonden! :D Alleen voor een arme student nog wel aan de dure kant, maar misschien moet ik me daar dan maar bij neer gaan leggen. Alleen zoek ik eigenlijk een houtkleur (donker eiken bijvoorbeeld), denk niet dat ik ze met schuren nog echt mooi houtkleur krijg.. of zou dat gaan?

Shirley: zou de praxis dat doen denk je? Het in elkaar zetten en schilderen is inderdaad niet zo'n probleem maar het zijn vooral die planken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:12

Geen lieve kennis die zoiets even voor je in elkaar kan zetten? Het is voor een handig iemand niet zo'n lastig ontwerp. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:13

Ik denk dat je dan het beste met een steigerhout-centrum contact op kunt nemen. :j
Geen eiken, maar wel hout en die kunnen dat vast voor je maken!

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:28

Bij veel bouwmarkten kun je ook op maat laten zagen.
Misschien heb je daar wat aan.

Daarnaast denk ik dat dit voor de gemiddelde timmerman een makkie is.
Dus een briefje bij de ah, vragen aan iemand die in opleiding is, marktplaats, werkspot?

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:51

Dat zijn betere prijzen!

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:54

Ik heb ze bij de pipoos in de winkel zien liggen, maar dat zijn echt kastjes, dus ze hebben ook een achterzijde, maar als je het een leuk kleurtje geeft, zou het er best gaaf uit kunnen zien. Ben ze helaas niet tegengekomen op de site. Kan liggen aan mijn zoektalent. :')
Ik weet ook niet meer zeker wat ze kosten, maar ze waren per 2 stuks (een grotere en een kleinere) verpakt en gemaakt van wat lichter hout.

Dus als je een pipoos in de buurt hebt, zou ik er eens langs gaan en kijken of ze de kastjes hebben! :j

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-16 22:02

Indy_Mouse_9 schreef:
Ik wist zeker dat ik ze ergens had gezien, ff zoeken en gevonden bij de Jysk :)
Wel ook €15 p/s, ik begrijp dat dat te veel is :o €15 voor een set van drie, als ik goed kijk. Dan is het aantrekkelijker?
http://jysk.nl/opbergen/kleinmeubelen/wandplank-ilbro-3-st-set-naturel-wit

*\o/* Volgensmij wel met achterkant maar in ieder geval al houtkleur en heel goedkoop! :D 15 p/s vind ik ook nog wel oké overigens, maar 15 per 3 is helemaal ideaal!! Ga asap even naar de Jysk!

Luxorvalkje: Ik houd dat inderdaad in mijn achterhoofd, ga even bij de Jysk kijken en als ik het toch niet helemaal super vind dan laat ik denk ik gewoon stukken (steiger)hout op maat zagen en doe ik de rest zelf :j

Super bedankt allemaal voor het mee zoeken! :D