Problemen met Postnl België

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

christel0908

Problemen met Postnl België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-16 07:44

We zijn al sinds maandag aan het wachten op een pakje van Divoza, steeds iemand thuis gehad om het pakje in ontvangst te namen maar nu blijkt het terug retour te zijn gestuurd, Divosa reageert niet op mijn mails, iemand ervaring hiermee, sturen ze het pakje nog eens terug naar mij of krijg ik mijn geld retour ? Voor de bestelling heb ik een 25% code gebruikt, krijg ik die terug of betaal ik bij het opnieuw bestellen de volle pot ?

Afbeelding

Suusie22

Re: Problemen met Postnl België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 07:47

Divoza even bellen hoe en wat?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 08:07

Of even contact opnemen met postnl

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-16 08:56

Cemlys schreef:
Of even contact opnemen met postnl

Heb ik gedaan, ZE gingen er gisteren voor zorgen dat het pakket niet retour ging, dit is duidelijk niet gelukt. Divoza was telefonisch niet bereikbaar deze week.

renatuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 09:06

Ik heb geen ervaring met Divoza. Maar ik werk zelf in een webshop. Als bij ons een pakketje geretourneerd wordt gaan wij altijd bellen/mailen naar de klant. Soms wil het geval zijn dat ze hem helemaal niet bezorgd hebben. Dan gaan wij klagen bij onze vervoerder. Hopenlijk komen ze van Divoza met een oplossing. Soms wil het helpen om via een social medium account tegaan klagen.

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 12:33

Het pakje is terug bij divoza, ze zullen, zodra de retour verwerkt is, het pakje terug richting mij sturen, het gebeurt blijkbaar wel meermaals dat het mis loopt met de Belgische chauffeurs.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 18:00

Een beetje deftige webshop neemt zoiets wel ter harte, hopelijk loopt het bij de tweede poging wel goed.
Ik heb hier in België altijd problemen met DPD, dat is echt rampzalig. Dan geven ze aan aan de deur te zijn geweest, niemand gezien of gehoord en dan heb je dus een hele dag je huis niet durven te verlaten. En dan brengen ze het naar een parcelshop "in de buurt", 6km verder midden in de stad waar je nergens kan parkeren. Lollig als je iets groot of zwaar besteld hebt. Klantendienst is enorm vriendelijk en belooft het zus of zo op te lossen, en dan zie je online dat er totaal iets anders gebeurt :') Echt om te huilen...