Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(ik denk zelf dat je bij de leverancier meer kans maakt op gratis producten of een tegoedbon
) een claim indienen is wel wat overbodige, hè.. Gewoon even je klacht netjes uiteenzetten, meldt dat je hier van geschrokken bent en wacht even hun reactie af. Als die te lauw is kun je altijd nog even boze reactie er achteraan sturen.Anoniem schreef:XxFyrstaxX schreef:Waarom de huisarts bellen? Want kan die eraan doen dan? Hechten, medicatie? Kom op zeg, je lichaam kan wel tegen een stootje. Goed spoelen met water is het enige advies.
Mag het een toontje minder bijdehand misschien?
En wat als er al glas doorgeslikt is?
. Klacht indienen is genoeg. Anoniem schreef:XxFyrstaxX schreef:Waarom de huisarts bellen? Want kan die eraan doen dan? Hechten, medicatie? Kom op zeg, je lichaam kan wel tegen een stootje. Goed spoelen met water is het enige advies.
Mag het een toontje minder bijdehand misschien?
En wat als er al glas doorgeslikt is?
Koper schreef:Ben ik hier nou de enige die pasta uit de verpakking en in een bewaarbus doet en soms pas weken later gebruikt? En haast nooit een kassabonnetje meeneemt?
geen paniek. Als uit de tracé blijkt dat er glas in meerdere potten kan zitten doen ze het wel. Ik krijg momenteel het idee dat er mogelijk een lampje is gesprongen. Al zou het imo eerder echt hard plastic kunnen zijn. Met glas zijn fabrieken heel voorzichtig, juist vanwege dit soort gevaren.
enamorada schreef:Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik ben wel een beetje een persoon dat nu niet meer durft te slapen omdat ze bang is dat ze een of andere interne bloeding krijgt in haar slaap![]()
Ik heb de huisarts even (wakker) gebeld en die kan inderdaad vrij weinig doen. Advies is om zo snel mogelijk naar het ziekenhuis te gaan als bloed in mijn ontlasting zit, ik koorts krijg of als ik erge buikpijn krijg.
Moet ik trouwens het nummer/email adres opzoeken van Grand Italia om melding te maken of hoe zit dat precies?
. En dat van die peperkoek is wel een goed advies.