Afgegooid door garage op station, ja hoor kaart automaat op parkeerplaats weggehaald. Zucht trap af trap op naar perron. Lelijk woord daar ook automaat weg dus weer trap af klo te eind lopen kaartje kopen. Moest hulp vragen om pinpas er weer uit te krijgen. Niet geschikt voor slechte handen. Weer eind lopen trap op.
Trein komt eraan, een oude dame komt er moeizaam uit. Mevrouw voor me wacht er netjes op en gaat trein in, ik stap op de treeplank en ben nog niet eens binnen gaan de deuren dicht, een kruk ertussen.
. Dubbeldekker, ships geen zitplaats want trap op of af in een rijdende trein gaat niet. Twee klapstoeltjes weg de derde zat los. Dus staan
. Denk ga bij volgende station er wel uit en naar volgende deur. Nou ja die heb ik niet gehaald. Ik stap uit, zwaai naar de conducteur hoor de deur ontluchten draai me om, deur dicht.
Gvd half uur wachten. Heb assistentie knop ingeduwd met een jufvrouw gepraat die assistentie en daarna steeds hoofdconducteur die me hielp. Maar wat een blinde kikker zeg. Eerste station stapte er 3 mensen in, de tweede precies 1 en ik die weer terug wilde. Daardoor ook bus aansluiting uur dienst gemist en drie kwartier kunnen wachten bij een station in verbouw waardoor er geen enkele zitplaats was om te wachten. Ben maar op de stoep gaan zitten. Je moet iets,En volgende week moet ik weer terug. Kennelijk is het onmogelijk om als je minder rap ter been bent met de trein te reizen vanwege haast en zichtproblemen van conducteurs. Klantenservice raadt aan dan altijd maar vooraf aan te melden, maar ja dan moet je wel van de voren weten dat je moet reizen, dit was ook laatste moment omdat chauffeur afbelde. Conclusie als ex ns er schaam ik me voor de "service" die verleend wordt dat je pvd niet eens rustig kunt instappen om dan al tussen de deuren te zitten. Sukkels. Ben normaal niet snel kwaad maar dit kan me dus echt razend maken.
zat gezien en gedaan destijds met treinreizen in de spits. Maar inderdaad stuk lastiger met krukken, etc. erbij.
een onmogelijk gesprek en niet het idee dat er iets mee gedaan zal worden. Conclusie we doen er weinig mee en dan vraagt u maar assistentie aan. Dat weet je toch niet dat dat nodig is als je met alleen maar krukken loopt.
maar