Is er iemand bekend met afname bij kinderoutlet (Veldhoven) Er staat bij geen particuliere verkoop, maar wel weer afname vanaf €250 en iedereen met een kvk nr mag afnemen.
Zou je hier af mogen nemen met een 'groep', of is het de bedoeling dat je de kleding gaat verkopen?
Indy_Mouse_9
Geplaatst: 28-06-16 10:47
Precies wat het zegt, ze verkopen niet aan particulieren, maar alleen aan bedrijven. Als jij een bedrijf(je) hebt dat is ingeschreven bij de KVK en dus een KVKnr heeft, kan je bij ze kopen, mits je voor meer dan €250 afneemt. Heb je geen bedrijf, dan kan je niet bij ze kopen.
Elicious
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-16 11:01
We hebben een bedrijf thuis en dus een kvk nummer.. Maar we hebben geen kledingwinkel
Wat een vreemde namen bestaan er toch voor bedrijven. Is kinderoutlet de opbrengst van de babydump vraag ik me dan af.
edit: Verder kan ik je niet helpen maar het klinkt als het Makro principe. Met een KvK nr mag je daar shoppen, alleen moet je bij de outlet dan minimaal 250 euro uitgeven.
Precies, want Ir111 zegt. Wat voor bedrijf je zelf hebt is niet relevant.
Volgens mij heeft het allemaal te maken met aansprakelijkheid als bedrijf. Voor verkopen tussen bedrijven ligt de aansprakelijkheid als er iets niet goed / kapot is anders dan wanneer je als bedrijf aan een particulier verkoopt.
Storm
Geplaatst: 28-06-16 11:50
Je hebt wel kans dat je maatseries af moet nemen. Soms zelfs in meerdere kleuren, ligt eraan wat de afspraken zijn van de leverancier. Verder staat het je vrij wat je met de kleding doet, verkopen of zelf gebruiken. Zelf werk ik ook bij een merk van kleding. Bij ons kan ook iedereen met een kvk nummer inkopen, we hebben bijvoorbeeld ook wel eens ziekenhuizen of kraamcentra die ineens babyartikelen bij ons kopen maar ook vrouwen die zelf een webshopje hebben tot er met kleertjes.com die een grootafnemer is. Maakt ons niet uit.