GoPro Hero 4 batterijduur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSelina

GoPro Hero 4 batterijduur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-16 20:36

Hallo allemaal!

Ik heb de gopro hero 4 en heb er vandaag voor het eerst 'fatsoenlijk' mee gefilmd ivm geen hoofdband voor op mn cap etc :D Maar nu gingen wij naar het strand en ik verwachtte wel dat hij 2 misschien 3 uur mee zou gaan (de batterij) Blijkt dus dat hij na een uur/anderhalf er mee gestopt is net op het moment dat we de zee in gingen (wat hij voor de eerste x aandurfde aangezien de golven heel eng zijn :+ ) dus toen baalde ik enorm. Hebben meerdere van jullie hetzelfde of heb ik gewoon iets verkeerd ingesteld? Zo niet zijn er dan nog andere oplossingen want ik wil m wel graag met mn mobiel bedienen zodat ik zie wat ik film en niet moeilijk hoef te doen met de knopjes :o

Alvast bedankt!

xSelina

Re: GoPro Hero 4 batterijduur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 19:13

niemand?

KimD

Re: GoPro Hero 4 batterijduur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:15

Ik hoor dit van veel mensen dat de batterijduur zo kort is. Je kunt hem op hele lage kwaliteit zetten, maar dat is ook niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 16:26

Ik heb er zelf niet één, maar weet wel dat het wifi gebruik nogal wat neemt van de accu. Als je een Silver hebt neemt deze ook meer ivm het lcd schermpje.
Het is mijn bedoeling om zelf tzt een Gopro aan te schaffen en zo druk doende om info te verzamelen. Daarbij kwam ik de bovenstaande punten tegen ;-)