Ik word erg vaak gebeld door een privénummer, dit is waarschijnlijk iemand die mij een tijd geleden heeft lastig gevallen: onbarefeet @ [VVDD] Lastig gevallen door "pensionstaleigenaar" (bokt markt) De laatste keer dat ik diegene heb gesproken heb ik duidelijk gemaakt dat ik er klaar mee was en wenste niet meer gebeld te worden. Nu word ik toch elke keer weer gebeld door dus een privénummer en word er niks gezegd. Ik hoor enkel vage achtergrondgeluiden en zodra ik "Hallo? Wie is dit?" zeg hangt diegene op. Ik vermoed dus dat het dezelfde persoon is en wil dit nummer graag blokkeren of iets in die trant, het gebeurt redelijk vaak namelijk. Is dit mogelijk?
Ik heb even je verhaal gelezen! Wat erg! En je kunt inderdaad prive oproepen blokkeren Vaak als je je oproepen bekijk kan je daar ook de oproep aanklikken en blokkeren bij de opties
Het vervelende is dat mijn vriend me altijd belt met zijn huistelefoon die dus ook een privénummer heeft, dus ze allemaal blokkeren gaat niet Contact opnemen met de provider kan ik proberen! Dankjulliewel
_Ekenna
Geplaatst: 25-06-16 12:05
Joanne1987 schreef:
Je kan via je oproep instellingen ook onbekende nummers blokkeren, maar dan blok je ze allemaal
Dit kan alleen met Android. Bij iPhones is dit niet mogelijk.
Idd contact opnemen met de provider, maar ik vrees dat die weinig zullen doen.